До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

На порозі нового світу: знімання українського бренду ХОМЕНКО

Гендерно нейтральний український бренд ХОМЕНКО представив знімання на порядку денному й присвятив його питанням про те, яким буде новий світ з огляду на все, що відбувається в ньому.

ХОМЕНКО

У зніманні команда міркує на тему почуттів людей, що опинилися перед воротами нового світу, де розуміння вчорашнього вже не відіграватиме жодної ролі. Герої живуть на території покинутого комплексу, за межами якого вже нічого немає. Вони не виходять назовні, і вимушена ізоляція стала для них не тільки випробуванням, а й каталізатором великих змін в їхньому маленькому суспільстві.

Реклама
ХОМЕНКО
ХОМЕНКО

Брак особистого простору спочатку відбився в кожному русі героїв, проєктуючи поверхове ставлення відразу до всього, що їх оточує. Але все ж неминучість тісного спілкування встановила між ними сильний емоційний зв’язок. А повільний і поетапний розвиток довіри створив між ними глибокі невербальні стосунки, близькі до первісних.

<b>ХОМЕНКО new shoot</b>
ХОМЕНКО

Довівши цю історію до абсурду, команда, яка працювала над зніманням, придумує як сповільнитися, знайти щирість і вміння пристосовуватися та існувати в умовах можливого найближчого майбутнього вже сьогодні.

Photo / Video: Kris Voitkiv
Style: Ana Zamula
Set-design: Maria Rusinkevich
Stylist assistant: Jasia Sulyma
Photographer assistant: Sofiia Tuhai
Models: Sasha Rozhnov, Nina Kharo, Andrii Panibratets, Nastia Kutsil

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.