Модні прибульці: Джіджі Хадід і Кайя Гербер в рекламній кампанії Moschino
У мережі з'явилися перші кадри зі зйомок нової рекламної кампанії Moschino осінь-зима 2018/19, обличчями якої стали топ-моделі Кайя Гербер і Джіджі Хадід.
Зняв кампейн Стівен Мейзел, а стилізацією займалася Карлін Серф де Дудзеле. Фантазійний макіяж, в якому дівчата нагадували симпатичних гуманоїдів, виконаний зоряним візажистом Пет Макграт.
Ігри в інопланетне почалися ще на показі колекції Moschino осінь-зима 2018/19. Джеремі Скотт присвятив її стилю дружини 35-го американського президента Джона Кеннеді – Жаклін. Схожість з символом 60-х років стала очевидною з перших секунд показу. Як пояснив дизайнер, колекція стала ілюстрацією до "теорії змови", згідно з якою Джон Кеннеді розповів Мерилін Монро про те, що прибульці насправді існують, та не захотіла зберігати це в таємниці і зібралася оповістити пресу, за що і була вбита. Це пояснює в колекції все: від стилістики і силуетів до кольорової шкіри самих манекенниць, в поєднанні зі сріблястими фактурами – все "інопланетне" в 60-х зображували саме так. А найголовніше – Скотт вкотре нетривіальним способом зміг висловити свій політичний протест проти політики Дональда Трампа. "Я не противник чужинців, я не хочу будувати стіну", – розповів Джеремі за лаштунками показу.