До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Маріякарла Босконо в рекламній кампанії Bottega Veneta

Модні бренди продовжують активно ділитися рекламними кампаніями сезону осінь-зима 2017/2018. Услід за Fendi та Givenchy новий кампейн представила Bottega Veneta. Обличчями сезону в італійців стали одразу дві супермоделі – Єва Герцигова та Маріякарла Босконо, а також Грейс Чен та Саймон Нессман, яких зняв фотограф Тодд Гайдо.

Нова рекламна кампанія – це чергова частина проекту Art of Collaboration, у рамках якого з 2001 року Bottega Veneta запрошує до співпраці знаменитих художників та фотографів. До Гайдо для марки вже знімали Нен Ґолдінг, Нобуйосі Аракі та Роберт Лонго. Зйомки кампейну проходили ще в березні в американському містечку Нью-Канаан, штат Коннектикут, у скляному будинку авторства архітектора Джона Блека Лі.

Реклама

Однак у перший день зйомок неочікувано почався снігопад, який не припинявся декілька днів. Креативного директора Bottega Veneta Томаса Майєра настільки надихнула ця несподівана зміна погоди, що він запропонував не чекати його закінчення, а почати знімати зі снігом.

"Сніг навколо додав картинці додаткової чіткості, став акцентом, про який ми навіть не замислювалися спочатку, – розповідає Майєр. – Мені подобається, коли в житті відбуваються такі несподіванки, які роблять кінцевий результат значно ліпшим". Зрадів снігу й Тодд Гайдо. На його думку, на цьому білому іскристому фоні одяг став мати яскравіший і насиченіший вигляд.

Читайте також:

Вне времени: коллекция Bottega Veneta Resort 2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.