КУПИТИ КВИТКИ

Макс Барських запускає власний бренд одягу

Український артист Макс Барських оголосив про запуск власного бренду одягу, який матиме назву NICK VANGARD. За словами артиста, новий проєкт функціонуватиме на стику моди й мистецтва, а сам виконавець водночас залишиться вірним яскравому стилю й глянсовому зображенню, до якого звик його глядач.

"Я з дитинства цікавився світом моди. Збирав вирізки із журналів, дивився покази, вивчав історії різних модних домів і дизайн загалом. Але потім у моєму житті з’явилася музика і я відклав інтерес до моди на невизначений строк. Нині всі накопичені ідеї та знання я втілюю в бренді NICK VANGARD. Спробувавши себе в новому напрямі, я вивчив всі нюанси виробничого процесу, знайшов команду приголомшливо талановитих людей, самостійно створив ескізи. Вийшла повноцінна колекція з продовженням і планами", — коментує Макс Барських.

Перша колекція нового бренду називається Industrial Habits і присвячена "рок-зіркам нового покоління", тим, хто відчуває моду за межами кліше. Глибокі викоти й мерехтливі тканини, ультракороткі сукні й жакети прямого крою стали її основою, а чорний і золотий колір, що працюють на контрасті, надають колекції додаткового відчуття свята й вечірки, яка ніколи не закінчиться. Графічні та строгі лінії Барських тут поєднує з м’якістю жіночого силуету, а підкреслену сексуальність врівноважує завуальованою чуттєвістю.

"Якоїсь миті я усвідомив, що 2020 рік — це рік нових рішень і можливостей. Я відчуваю нескінченний приплив енергії й сили для втілення свого творчого потенціалу не тільки в музиці, а й інших напрямах. Я давно виношував ідею про створення власної лінії одягу, але зобразивши її в ескізах, зрозумів, що це початок чогось глобальнішого. Так я прийшов до NICK VANGARD. У неймінгу цього бренду я вирішив об’єднати скорочену форму свого справжнього імені й основи авангардизму — течії в мистецтві, яка майже одного духу із цим проєктом, — розповідає Барських vogue.ua. — NICK VANGARD — це новий артпроєкт, у якому музика й мода зливаються воєдино. Кожна колекція має оригінальну назву, колір і звук, силует та історію. Industrial Habits — назва першої колекції, погані звички великого міста. Міста, над яким панує жадоба золота й насолоди".

Усього до колекції ввійшли понад 50 одиниць одягу, але представляти їх публіці команда NICK VANGARD буде поступово. До першого дропу ввійшли різноманітні сукні, прикрашені, зокрема, пір’ям і лелітками, варіації на тему смокінга, речі з популярної нині штучної шкіри й зухвалий верхній одяг — вінілові куртки й різні завдовжки шуби з екохутра.

Окремо варто розповісти про візуальний складник NICK VANGARD, над яким працював режисер Алан Бадоєв і Trend Pazl. Разом з характерним фоторядом команда представила відеокампейн із саундтреками, які Барських написав спеціально для показу. Вони передають музичний настрій образів.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.