КУПИТИ КВИТКИ

Клаптева ковдра: рекламна кампанія Dolce & Gabbana весна-літо 2021

Модні бренди й далі активно представляють рекламні кампанії сезону весна-літо 2021. Своє бачення запропонувала й італійська марка Dolce & Gabbana, яка прийдешню весну уявляє по-справжньому яскравою й барвистою. Її лейтмотивом став печворк, який використано як у сет-оформленні, так і в дизайні самих речей.

Яскравий дух кампейну, знімки для якого зробив Броніслав Сімончик, підкреслив дуже різноманітний кастинг — автори зробили ставку на групові портрети, які хочеться уважно розглядати в деталях. "Ця колекція — наше шанування естетиці fatto a mano або ручній праці, без якої неможливо уявити італійської моди", — розповідають Доменіко Дольче і Стефано Габбана, які майстерно поєднали квіткові мотиви й різноманітні горошини, фруктові історії й денім, графічні лінії й складну вишивку. Одним з ключових джерел натхнення дизайнери називають свою улюблену Сицилію — місце, яке й хочеться порівняти з тією самою клаптевою ковдрою.

Реклама.

Окремої уваги Dolce & Gabbana надали аксесуарній лінійці, щоб ще раз нагадати всім — не дарма сумки бренду порівнюють з витворами мистецтва.

<b>DOLCEGabbana_SS21_Bags</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.