VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Колеги по перу: історія британського бренду 16Arlington

01 вересня 2019

Дизайнери 16Arlington, Федеріка Кавенаті і Марко Капальдо, впевнені: в модній індустрії без емоцій не обійтися. Їхні життєрадісні колекції – саме про це.

Дизайнери 16Arlington, Федеріка Кавенаті і Марко Капальдо

У центрі жіночого простору Helen Marlen Mandarin розмістився цілий подіум зі знаковими вбраннями молодого британського лейблу 16Arlington. Блискуча інсталяція – немов епізод найкращої вечірки, на якій вам пощастило побувати: ось брючний костюм топ-моделі Розі Гантінгтон-Вайтлі, трохи далі – сукня з шовку кольору фуксії, в якій Сінді Бруна відвідала благодійну вечерю amfAR. У променях софітів переливається сукня Леді Ґаґи, оздоблена срібними лелітками, а поруч погойдується кремова хмара кейпу, розшитого пір'ям марабу, – Дженніфер Лопес з'явилася в такому ж, тільки ніжно-бузкового відтінку, на щорічному гала-вечорі в нью-йоркському Метрополітен-музеї.

«Ми до останнього не знали, що вона вийде на Met Gala в 16Arlington. Цей кейп Лопес вже використовувала на зйомках музичного відео і згадала про нього під час підготовки до вечора Met Gala». Про те, що головна діва сучасності зупинила свій вибір на 16Arlington, дизайнери дізналися о четвертій ранку з Instagram.

16Arlington

Капальдо і Кавенаті познайомилися під час навчання в лондонському відділенні Італійського університету моди і дизайну Marangoni. За винятком спільного коріння (Федеріка народилася в Бергамо, Марко – в італійській родині в Лондоні) цей союз будується на принципі протилежностей, що притягуються. Вона любить прості форми і стрункі силуети, він – відверті вбрання і надмірний декор. Описуючи робочий процес, Федеріка наводить як приклад новорічну ялинку: «Я створюю дерево, а Марко прикрашає його іграшками і сухозлітками». 

Під час навчання Капальдо і Кавенаті швидко знайшли спільну мову і навіть хотіли робити одну випускну колекцію на двох – тоді в справу втрутилися суворі викладачі. Після закінчення курсу вони розпочали роботу над різними проєктами, але ненадовго. Зняли квартиру зі студією за адресою 16 Арлінгтон-стрит, Лондон. Паралельно з основною роботою почали разом створювати перші вбрання. Так у пари з'явився бренд, а у бренду – назва і прописка.

«Ми складали божевільні речі, тому все навколо було завалено пір'ям та лелітками», – згадують дизайнери. У пошуках ідеального вбрання для вечірки в квартиру раз у раз вривалися приятелі і знайомі. За ними приходили знайомі знайомих, потім почали звертатися редактори і стилісти. Дебютна колекція 16Arlington приїхала в Париж у маленькій валізі: в перший сезон бренд потрапив у поле зору баєрів Moda Operandi, а кейп з хмари пір'я – в особистий гардероб Лорен Санто Домінґо. Ще через пів року колекція 16Arlington стартувала на Net-a-Porter.

16Arlington

Капальдо і Кавенаті – ровесники, їм по 26 років. Попри юний вік, у дизайнерів міцне розуміння бізнесу: вони зі знанням справи міркують про ціноутворення («Завжди запитуємо себе: ми самі могли б дозволити собі цей одяг?») і механізми роботи ринку. «Вбрання для червоної доріжки – це верхівка піраміди, – каже Марко, – але в колекції завжди є речі на щодень». У всесвіті Капальдо і Кавенаті буденними, наприклад, називають точені брючні костюми, оздоблені пір'ям. Тут все зрозуміло: таким супержінкам, як Джей Ло, треба в чомусь ходити на роботу.

Дизайнери готують колекцію в чотири руки, але автономно одне від одного. Спочатку визначаються з темою, а потім розходяться по столах – кожен малює ескізи самостійно. «В результаті 90% наших ідей збігаються», – каже Марко. Федеріка продовжує: «В колекції немає жодної речі, зробленої лише мною або Марко, – на всьому є відбиток кожного з нас».

У Капальдо і Кавенаті є звичка підхоплювати думки одне за одним. Але і суперечностей вистачає. У 16Arlington часто сперечаються про висоту розрізів на спідницях і глибину декольте – впливають гендерні відмінності у погляді на жіноче тіло. «Працювати з Кікою – велике везіння, – каже Марко, – бо вона завжди дивиться на дизайн як жінка. Ми хочемо, аби наш одяг додавав сили тим, хто його носить, – неважливо, буде це туга шкіряна сукня чи наглухо застебнутий кейп з пір'я. А якщо дівчина почувається впевнено і сексуально в міні, це взагалі чудово!».

Героїні 16Arlington – артистки, для яких весь світ – велика сцена

У лютому лейбл Марко і Федеріки здобув місце в офіційному розкладі Лондонського тижня моди – дизайнери вперше представили свою колекцію на подіумі. Натхненням для неї стали творчість американо-німецького художника Річарда Лінднера і гендерна амбівалентність сценічних вбрань Марлен Дітріх. Моделі виходили на подіум у строгих шкіряних костюмах і вузьких пальтах з анімалістичними принтами. І знову – лаковані, «під крокодила», спідниці-олівці зі зловісним присмаком S&M. Чи не ризик все це? «Мода має викликати у людей емоції – неважливо які», – коментує своє захоплення фетишизмом Капальдо. Кавенаті додає: «Бренд зростає. Ми хочемо, щоб у нього була своя позиція».

Героїні 16Arlington – реальні нереальні жінки, ідеальної тілобудови гламазонки з джунґлів соціальних медіа та артистки, для яких весь світ – велика сцена. В чому секрет? «Коли ви одягнені в 16Arlington, на вас звертають увагу, – пояснює Марко. – Це звучить шалено, але вся справа в правильній енергії. Ми дуже любимо те, що робимо, тому наш одяг заряджений на успіх».

Текст: Веня Брикалін

Ще в розділі Бренд

Популярне