VOGUE UA CONFERENCE 2021FASHION & BUSINESS 9/09
RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

На новий лад: фольклорна колекція футболок JUL і Ukrainian Folks

02 липня 2021

Український бренд JUL об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для створення спільного молодіжного дропу. Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст.

До нової колекції ввійшли десять футболок у різних колірних варіаціях і з текстами українських народних пісень і романсу, перекладеними англійською мовою за допомогою музичних сервісів. Так «Несе Галя воду» стала Galya carries water, «Ой, у вишневому саду» — Oh, in the cherry orchard, «Чом ти не прийшов» — Why you have not come, а «Чорнії брови, карії очі» — Black brows, brown eyes. До колаборації також увійшли дві махрові сумки.

 

«Одного разу я помітила, як смішно музичні сервіси перекладають англійською мовою назви українських народних пісень і романсів. Відразу подумала, чому б не перенести ці назви на зрозумілий для сучасної молоді формат — мерч. Разом з Юлею Логвин вирішили інтегрувати традиційні музичні композиції в сучасність. Адже не бачимо сенсу будувати старе на старому», — коментує Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks, співзасновниця комунікаційної агенції Public Kitchen.

«Ми й далі перепрошиваємо традиційну українську спадщину через сучасність. І завжди шукатимемо, як подати це в такій формі, якої ні в кого не було. Цього разу нам також це вдалося», — розповідає Юлія Логвин, засновниця і креативна директорка бренду JUL.

 

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне