До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

На новий лад: фольклорна колекція футболок JUL і Ukrainian Folks

Український бренд JUL об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для створення спільного молодіжного дропу. Головним завданням колаборації стала інтеграція українського фольклору в сучасний контекст.

До нової колекції ввійшли десять футболок у різних колірних варіаціях і з текстами українських народних пісень і романсу, перекладеними англійською мовою за допомогою музичних сервісів. Так "Несе Галя воду" стала Galya carries water, "Ой, у вишневому саду" — Oh, in the cherry orchard, "Чом ти не прийшов" — Why you have not come, а "Чорнії брови, карії очі" — Black brows, brown eyes. До колаборації також увійшли дві махрові сумки.

Реклама

"Одного разу я помітила, як смішно музичні сервіси перекладають англійською мовою назви українських народних пісень і романсів. Відразу подумала, чому б не перенести ці назви на зрозумілий для сучасної молоді формат — мерч. Разом з Юлею Логвин вирішили інтегрувати традиційні музичні композиції в сучасність. Адже не бачимо сенсу будувати старе на старому", — коментує Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks, співзасновниця комунікаційної агенції Public Kitchen.

"Ми й далі перепрошиваємо традиційну українську спадщину через сучасність. І завжди шукатимемо, як подати це в такій формі, якої ні в кого не було. Цього разу нам також це вдалося", — розповідає Юлія Логвин, засновниця і креативна директорка бренду JUL.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.