RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Сієнна Міллер та Іґґі Поп у рекламній кампанії Gucci Cruise 2020

02 жовтня 2019

«Gucci – це вечірка, на яку запрошено всіх», – саме таке гасло Алессандро Мікеле вибрав для своєї грайливої, розкутої і гедоністської рекламної кампанії до колекції Cruise 2020.

Gucci Cruise 2020

Вечірка Gucci – це радість і веселощі, це – фарс соціального життя. Для італійського модного Дому «вечірка» – це не просто слово або подія, а філософія і постійний стан: коли все можливо і не існує кордонів чи меж дозволеного. Одяг лейблу пропонує величезні можливості бути тим, ким хочеш, мати який завгодно вигляд, без будь-яких бар'єрів чи обмежень.

Gucci Cruise 2020

Нова рекламна кампанія Алессандро Мікеле прославляє ці ідеї. Вечірка на віллі, куди гості прибувають на лімузині або гелікоптері. Всі збираються разом біля басейну: рок-зірки, гламурні світські левиці, буржуазні леді, магнати і хіп-хоп виконавці. Уособленням такого калейдоскопу персонажів у круїзній рекламній кампанії стали Сієнна Міллер, Іґґі Поп, Бенедетта Барзіні і репер Gucci Mane.
 

рекламная кампания · Gucci · Resort 2020 ·

Ще в розділі Бренд

Популярне