
Цифрова інтелігенція: KSENIASCHNAIDER осінь-зима 2020/2021
Після різноманітних віртуальних форматів, багато з яких творці бренду протестували в Україні вперше (наприклад, онлайн-показ або відео-презентацію з просвітницькою лекцією про апсайклінг) і багаторічних прем'єр колекцій на платформах міжнародних шоу-румів, нову колекцію KSENIASCHNAIDER представили в формі показу на подіумі альма-матер Ukrainian Fashion Week.

Колекцію можна вважати зібранням апсайклінг-досягнень бренду останніх років. Був фірмовий перероблений денім і штани-бестселери demi-denim, речі, зібрані з фрагментів спортивних костюмів або текстильних семплів, трикотаж у техніці печворк з виробничих залишків. Речі жіночої колекції KSENIASCHNAIDER доповнювала чоловіча лінія, запущена 2019 року.



Радісно бачити, що стрімкий список інфлюенсерів в одязі KSENIASCHNAIDER і ритейлерів (переможні прапорці місць продажів покривають добру половину політичної карти світу, яка висить у студії бренду) вигідно доповнюють речі незмінні, що становлять ДНК бренду, і які частіше описують абстрактними категоріями.




Відоме почуття гумору завжди вирізняло колекції KSENIASCHNAIDER, чи пов'язані вони з національною айдентикою, політичною ситуацією, чи з порятунком планети від зайвих джинсів. Та ж фірмова легкість і чуйність до нюансів зчитувалася і цього разу. Традиційний жанр подіумного показу Ксенія і Антон Шнайдери відпрацювали на повну. Неперевершений кастинг з обличчями, яким пророкують великі успіхи в найближчому майбутньому; саундтрек, який глядачі намагалися зашазамити; шоу-речі у вигляді вечірніх і весільних суконь з деталей спортивних костюмів, беззмістовні, але веселі аксесуари, як-от лорнети з пластикових кольорових окулярів на пів обличчя, – навіть дивовижно, що дотримання всіх правил може мати такий бадьорий вигляд і працювати з повсякденним одягом для людей, які вміють думати.





Чи то ефект несподіванки від рішення робити показ, чи значні успіхи KSENIASCHNAIDER на міжнародній арені – але зал ледве вмістив усіх гостей, як в доінстаграмні часи, коли покази викликали справжній ажіотаж. Шнайдери адресують свою колекцію «цифровій інтелігенції», себе називають інтернет-брендом «з мізками www», але весь цей діджитал нахил підтверджує просту істину: люди люблять добротний одяг, який дизайнери придумали, а не вигадали під запит сучасності.



Фото: Юрій Яцкулич
Ще в розділі Бренд
Популярне

Найкращі квітчасті сукні весна-літо 2021

Що відомо про шостий сезон серіалу «Гострі картузи»

Пастельні відтінки в колекціях весна-літо 2021

Історія кохання Джастіна і Хейлі Біберів у світлинах

Головні взуттєві тренди сезону весна-літо 2021

Streetstyle: із чим носити спортивні штани у 2021 році

Наймодніші весняні жакети

Streetstyle: як одягаються модні жителі Мілана

5 культових фільмів з Гав'єром Бардемом

Тиждень моди в Мілані: нові колекції Max Mara і Missoni

Светри з V-подібним вирізом у колекціях весна-літо 2021

По-новому: 5 альтернативних рецептів млинців
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.