RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Надійний партнер: що потрібно знати про бренд Herno

31 жовтня 2021

Італійський бренд Herno, який існує вже понад 70 років, сьогодні вважається класикою верхнього одягу. Від дощовиків до пуховиків, пальт, курток та жилетів — моделі марки завжди асоціюються не лише з практичним кроєм, а й і з інноваційними технологіями. Vogue.ua зібрав усе, що потрібно знати про бренд Herno.

Herno, осінь-зима 2021/2022

Одразу після Другої світової війни 24-річний Джузеппе Маренці шукав нову роботу на фабриці, яка займалася виробництвом дощовиків. Роботодавець не хотів наймати колишнього працівника авіабудівної компанії, але тоді майстер запропонував свою першу революційну ідею — касторову олію, щоб зробити бавовну водонепроникною.

Джузеппе Маренці

Це значно збільшило обсяги виробництва. Вбачаючи у цьому великий потенціал, Маренці наважується на серйозний крок — створити власну компанію. Великим натхненням для майстра став клімат озера Маджоре, Лези і долини Ерно, в якій він проживав зі своєю дружиною Алессандрою Діана. Холодна та дощова зима і спекотне літо цієї місцевості потребували відповідного одягу для захисту від води й безперервних вітрів. Назва бренду, що виник, відсилає до річки Ерно.

Джузеппе Маренці та Алессандра Діана придбали старий завод, де вони відкрили власну фабрику. Дощовики для чоловіків і жінок стали основою перших колекцій Herno. У 1960-ті роки бренд представив кашемірові пальта та двосторонній верхній одяг. Невдовзі за тим пішли куртки, чоловічі костюми й сукні для жінок. Відомий стиль, майстерна деталізація та різноманітність моделей сприяли експорту продукції до Європи і за її межі. У 1971 році Herno одними з перших в Італії вийшли на японський ринок, відкривши бутик в Осаці. У 1980-ті роки настав час і для Америки.

Herno, 1970-і роки

Інноваційні технології компанії надихнули інші бренди, для яких Herno почали відшивати одяг. У 2000-х компанію очолив син пари Клаудіо Маренці, який досі залишається президентом і керуючим директором марки. Клаудіо почав з оптимізації бренду: приваблював молоді таланти, зосередився на продажах, зробив ставку на інновації колекцій без втрати якості та унікального стилю. Для досягнення цієї мети Клаудіо Маренці та його команда здійснили ще одну невелику, але величну революцію: він узяв волокна, типові для спортивного одягу, і переніс їх у світ міських тканин. Бренд також поєднував їх із дорогоцінними тканинами, змінюючи уявлення про розкіш. У 2005 році Herno представили моделі у спортивному стилі, а у 2007 – свої перші пуховики.

Herno, осінь-зима 2021/2022
Herno, осінь-зима 2021/2022

Тканини осінньо-зимової колекції 2021/2022 варіюються від шовкового нейлону Ultralight до глянцевого нейлону з ефектом глазурі. Крім класичних оздоблень з альпаки і кашеміру, бренд представив нові варіації: нитки люрексу, букле й перероблене волокно. Лінійка Herno Globe присвячена концепції sustainability. Верхній одяг виробляється з нейлону, виготовленого з поліамідної пряжі, що розкладається на органічні речовини та біогаз — нові ресурси для довкілля; екологічно чистого переробленого нейлону Econyl®; переробленого нейлону Recycled Nylon Satin, отриманого з відходів текстильного виробництва; біологічної вовни мериноса та переробленої вовни.

Herno, осінь-зима 2021/2022

Лінійка Herno Laminar Couture Engineering — це колекція, в якій висока якість і стиль, а також технології, інноваційні тканини та еволюція виробничих процесів ідуть пліч-о-пліч. Верхній одяг оснащений внутрішньою мембраною, що дозволяє йому бути водонепроникним і вітрозахисним. Блискавки з покриттям, прогумовані ґудзики й еластичні манжети — елементи, які характеризують увесь одяг цієї лінійки.

Herno, осінь-зима 2021/2022

Herno, осінь-зима 2021/2022

Крім жіночого одягу, бренд випускає чоловічий та дитячий верхній одяг, а також спортивне взуття.

Herno, осінь-зима 2021/2022
Herno, осінь-зима 2021/2022

Ще в розділі Бренд

Популярне