КУПИТИ КВИТКИ

Салонні пристрасті: рекламна кампанія Bottega Veneta весна-літо 2021

Креативний директор Bottega Veneta Денієл Лі цього сезону змінив підхід до кастингу та найняв двох досвідчених креативників — німецьку художницю-концептуалістку Розмарі Трокель і британську актрису, композиторку й драматургиню Шейлу Атім, яка народилася в Уганді, — для участі в рекламній кампанії бренду Salon 01 сезона весна-літо 2021.

Обидві дівчини співпрацюють з Bottega Veneta не вперше. У межах шоу Salon 01 Трокель створила книгу світлин і роздумів про одяг, стиль і дорослішання під назвою "Важливість носіння одягу". Атім була гостею на презентації Bottega Veneta в жовтні, після чого бренд вирішив найняти її. Вона знімається в серіалі "Підземна залізниця" про чоловіків і жінок, які намагаються уникнути рабства на півдні Америки XIX століття. Також для кампейну знялася Нора Свенсон, Микита Стсйолоков, Оттава Квамі, Еміль Шулер і Андреа Ріссо.

Реклама.

Рекламну кампанію зняв Тайрон Лебон у континентальній Європі, хоча бренд не уточнює, де саме. Це останні оригінальні зображення, що з’явилися на сайті Bottega Veneta, відколи бренд зник з Instagram майже місяць тому. Більш як 2,5-мільйона аудиторія підписників і досі не знає, чому Bottega закрили свою сторінку і чи повернуться знов. Бренд ситуації не коментує.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.