
Салонні пристрасті: рекламна кампанія Bottega Veneta весна-літо 2021
Креативний директор Bottega Veneta Денієл Лі цього сезону змінив підхід до кастингу та найняв двох досвідчених креативників — німецьку художницю-концептуалістку Розмарі Трокель і британську актрису, композиторку й драматургиню Шейлу Атім, яка народилася в Уганді, — для участі в рекламній кампанії бренду Salon 01 сезона весна-літо 2021.


Обидві дівчини співпрацюють з Bottega Veneta не вперше. У межах шоу Salon 01 Трокель створила книгу світлин і роздумів про одяг, стиль і дорослішання під назвою «Важливість носіння одягу». Атім була гостею на презентації Bottega Veneta в жовтні, після чого бренд вирішив найняти її. Вона знімається в серіалі «Підземна залізниця» про чоловіків і жінок, які намагаються уникнути рабства на півдні Америки XIX століття. Також для кампейну знялася Нора Свенсон, Микита Стсйолоков, Оттава Квамі, Еміль Шулер і Андреа Ріссо.


Рекламну кампанію зняв Тайрон Лебон у континентальній Європі, хоча бренд не уточнює, де саме. Це останні оригінальні зображення, що з’явилися на сайті Bottega Veneta, відколи бренд зник з Instagram майже місяць тому. Більш як 2,5-мільйона аудиторія підписників і досі не знає, чому Bottega закрили свою сторінку і чи повернуться знов. Бренд ситуації не коментує.
Ще в розділі Бренд
Популярне

Найкращі квітчасті сукні весна-літо 2021

Що відомо про шостий сезон серіалу «Гострі картузи»

Пастельні відтінки в колекціях весна-літо 2021

Історія кохання Джастіна і Хейлі Біберів у світлинах

Streetstyle: із чим носити спортивні штани у 2021 році

Головні взуттєві тренди сезону весна-літо 2021

Наймодніші весняні жакети

Streetstyle: як одягаються модні жителі Мілана

5 культових фільмів з Гав'єром Бардемом

Тиждень моди в Мілані: нові колекції Max Mara і Missoni

Светри з V-подібним вирізом у колекціях весна-літо 2021

По-новому: 5 альтернативних рецептів млинців
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.