Bottega Veneta йде із соціальних мереж
Без пояснення причин Bottega Veneta знищили всі свої облікові записи в соціальних мережах. Більше ніяких оновлень у Twitter, жодної світлини в Instagram чи бодай одного повідомлення у Facebook від італійського люксового бренду, який під керівництвом креативного директора Денієла Лі став новою зіркою в портфоліо Kering.
Можливо, вища розкіш у новому світі — це вийти із системи, стерти всі сліди свого цифрового існування й спробувати зайняти суто тривимірний простір. Що довше думати про це, то більше сенсу можна побачити в стратегії Bottega Veneta. Минулого місяця Лі сказав Ніколь Фелпс із Vogue, що не вірить у цифрові покази (замість цього він вибрав салонні з двомісячним ембарго). І, звісно ж, він працював з Фібі Файло, коли вона ще була залучена в Celine. На той час Celine не мала жодної електронної комерції — рішення, яке перетворило крамниці лейбла на священні місця.
Hermès застосував аналогічну стратегію, щоб перетворити свою продукцію на предмети, про які говорять пошепки. The Row, найближчий американський аналог, використовує соціальні мережі та електронну комерцію ощадно й вишукано, віддаючи перевагу залученню покупців до своїх стильних бутиків. У 2015 році Альбер Ельбаз, можливо, висловився найвлучніше: "Коли ви занадто багато чуєте про дизайнера, це означає, що речі не дуже гарні й потребують багато реклами задля їхнього просування".
У звіті Vogue про роздрібну торгівлю, сім з десяти опитаних ритейлерів зарахували Bottega Veneta до найпродаваніших брендів. Bottega Veneta стала таким популярним брендом, що Лі й компанії не потрібно забагато робити, щоб стимулювати продаж — крім, звісно, продовження виробництва напрочуд елегантного одягу й аксесуарів. Найімовірніше, самі ритейлери вкладуть свої кошти в просування бестселерів Bottega Veneta.