До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Свобода вибору і нестримні танці в новій рекламній кампанії Reserved

Promotion

Класика або ретро, стримано або яскраво – в новій колекції польського fashion-ритейлера Reserved є рішення на будь-який смак. Підкреслює цю ідею різноманітності і повної свободи вибору його рекламна кампанія #ICanBoogie.

Реклама
Кадр з ролика "Заклик до танцю"
Кадр з ролика "Заклик до танцю"
Кадр з ролика "Заклик до танцю"

Її обличчя – француженка Жанна Дамас і полька Іонна Куліг – цього разу повертаються до Варшави і демонструють глядачам нову частину свого невербального діалогу. Нове відео з їх участю називається "Заклик до танцю", а дивлячись на них хочеться знову перенестися в унікальні погляду моди 1960-і і гарненько там повеселитися.

У кліпі режисер Gordon Von Steiner спеціально використовує ефект яскравих фарб і перебільшення деталей: комір на пальті, ґудзики на спідниці та куртці, рами сонцезахисних окулярів і декоративні пряжки на туфлях. Щоб збалансувати всі – кілька мініатюрних аксесуарів. Текстура матеріалів грає важливу роль в колекції: глянсове, матове, штучне хутро або переплетення твіду.

<b>Reserved_RETRO</b>

"Ми можемо комбінувати окремі елементи, забувати про суворі правила. У всьому, від танцю і до вашого стилю. Забудьте нав'язані правила, вибирайте те, що вам подобатися, будьте стильними та неординарними", – розповідає Моніка Каплан, директор з глобального маркетингу Reserved, ідею нового сезону.

Кадр з ролика "Заклик до танцю"

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.