До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

6 найкращих колекцій на Тижні моди в Тбілісі

У грузинській столиці відбувся Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi. За діяльністю локальних дизайнерів модна індустрія стежить з особливим інтересом, адже саме в цій країні засновані одні з найнезвичніших брендів, які нічим не поступаються лейблам зі світовим ім'ям.

Anouki

Весна – це сезон, що асоціюється зі свіжістю, енергією і началами. Саме ці ідеї закладені в основу нової колекції Anouki. Бренд представив моделі в знаковій яскравій і життєрадісній палітрі барв. Джерелом натхнення стала природа: як у відтінках, так і в матеріалах. Anouki активно використовували веганську шкіру і екологічні тканини, так почали свій шлях становлення як стійкого лейбла. "Ми намагаємося зіграти свою роль у захисті екосистеми. З кожною новою колекцією ми плануємо використовувати більше екологічних тканин, оскільки розуміємо, що зараз саме той час, коли ми всі маємо докласти зусиль, щоб забезпечити хороше майбутнє нашої планети", – кажуть у бренді. Щодо силуетів, то в весняно-літній колекції ці форми стали більш впевненими і зрілими, і одночасно зберігають знакову жіночність.

Реклама

<b>Anouki_spring2020</b>

BICHOLLA

Грузинський бренд BICHOLLA створив Бічолла Тетрадзе відразу після закінчення Тбіліської державної академії витончених мистецтв. Тоді, 2009 року, він завоював популярність уже після свого першого показу. 2011 року дизайнер переїхав до України, де продовжився успіх бренду BICHOLLA, а також він став стилістом поп-зірок у пострадянських країнах. У 2014-2019 роках Бічолла був креативним директором, головою департаменту дизайну і PR італійського бренду Isabel Garcia і жив між Італією і Китаєм. 2019-го він вирішив дати бренду нове життя і представив колекцію, присвячену безстрашним і сміливим жінкам. Всього створив 22 сексуальні і впевнені образи, які прикрашали вишивка і прорізи, об'ємні рукави і рюші. Прозорі тканини, багатошаровість матеріалу, блиск і мереживо – в баченні дизайнера сильні жінки апріорі повинні мати сексуальний вигляд і транслювати впевненість у собі.

<b>BICHOLLA_SS20</b>

Dalood

У межах Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi лейбл Dalood представив колекцію сезону Pre-fall 2020. У ній безліч витончених золотистих ґудзиків, прикрас у техніці Tsvara, трикотажних джемперів з традиційними фольклорними орнаментами з історико-археологічного регіону Хевсуреті. Ця колекція, здається, є найбільш логічним продовженням фірмової естетики дизайну бренду. Особливо чудовий вигляд мають червоні піджаки зі знаменитими широкими плечима і відповідні вовняні спідниці; чорна сітчаста сукня з бісеру; сукня з оксамиту з принтом і плісировані спідниці рожевого і червоного кольорів.

<b>Dalood_SPRING2020</b>

Lalo

Колекція LALO весна-літо 2020 натхненна епохою диско 1970-х років, тому має веселий і грайливий вигляд. Домінантами в лінії стали блиск і відтінки металу. Але в той же час у колекції є вишивки та деталі з бісеру, що перегукується з фірмовою жіночністю марки.

<b>Lalo_SPRING2020</b>

Materiel

Materiel відомий тим, що майстерно поєднує у своїх моделях гостре пошиття і яскраві відтінки, що утворюють вишукані речі. З приходом дизайнерів Олександра Ахалкацішвілі, Ладо Бокучава і Ака Продіашвілі, колекція Materiel стала значно різноманітнішою і свіжішою. У новій лінії бренд пропонує ідеальні літні моделі для кожної сучасної жінки. Особливо чудовий вигляд мають сукні та костюми, речі зі смарагдового і бірюзового шовку, зі штучної шкіри, базовий трикотаж і моделі з перероблених тканин, які є частиною ініціативи бренду зі сталого розвитку.

<b>Materiel_SPR2020</b>

Situationist

У новій колекції Situationist досліджує архетипи гардеробу з минулого, які просочуються в сьогодення через багато поколінь жінок. Бренд пишається тим, що серед його команди є 12 жінок-самоучок, які навчилися створювати моделі і кроїти їх у своїх матерів і бабусь. Бренд заново винаходить традиційні грузинські елементи, витягнуті з вінтажних журналів з моделювання. "Ця колекція – інтимний погляд на роботу нашого ательє. Ми вирішили деконструювати зразки з вінтажних журналів, і це повернуло стільки емоцій і спогадів", – каже Мзія Кудухова, швачка Situationist.

<b>Situatonist_SPR2020</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.