До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ruslan Baginskiy розробив головний убір для LUISAVIAROMA

Український бренд Ruslan Baginskiy розробив ексклюзивний головний убір для найвідомішого італійського ритейлера LUISAVIAROMA. Ним став чорний вовняний кашкет, оздоблений монограмою RB з червоного каміння. Моделлю рекламного кампейну виступила фешн-інфлюенсер з Барселони, Джіджі Вайвс.

Джіджі в Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA

"Цей кашкет я б носила в парі з оверсайз-блейзером, одягненим як сукня, і босоніжками на ультрависоких підборах. Ще один варіант – вовняний светр і високі чоботи, а червона помада відмінно доповнить образ", – прокоментувала співпрацю Джіджі.

Реклама
Джіджі в Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA

Головні убори бренду Ruslan Baginskiy також носять Мадонна, Белла і Джіджі Хадід, Тейлор Свіфт, Кая Гербер, Майлі Сайрус, Ірина Шейк, Лена Пермінова, Софія Річі, Ельза Госк, Аліша Кіз, Жанель Моне і багато інших. Бренд представлений в більш ніж 100 магазинах по всьому світу, серед яких: Net-a-porter, Matches Fashion, Farfetch, Browns, Kith, Luisaviaroma, Antonia і Moda Operandi. Новий картуз вже доступний в онлайн-магазині.

<b>Ruslan Baginskiy для LUISAVIAROMA</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.