Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Тривога робочого місця: як упоратися з поверненням до офісу?

16 лютого 2022

Омікрон укотре замкнув нас по домівках, але, на щастя, знову можна повернутися в офіси. Втім, тим, хто розслабився, працюючи віддалено в затишних спортивних костюмах, повернення до роботи викличе самий тільки стрес: дорога, графік, потік людей. Хороша новина: є способи полегшити завдання. Порадами з Vogue діляться провідні експерти з питань психічного здоров’я.

Фото: архів Vogue

Гедда Берд, експертка з мотивації та залученості, авторка книгжки The Performance Management Playbook

Вибирайте насолоду

«Я краще побуду вдома». Якщо ви звикли думати так, то просто визнайте: це поразницька тактика. Натомість почніть свідомо отримувати насолоду від виходів у світ. Одягніть улюблену сорочку, зробіть нову зачіску, вийдіть на обід з колегами, які здатні розсмішити.

Фокусуйтеся на творчості та співпраці

Перетворіть нудні зуми на яскраві наради, використовуйте робочий час для обговорення нових ідей з колегами. Поліпште навички спільної роботи на зустрічах з реальними людьми заповніть мудборд ідеями, щоб дати поштовх свіжому мисленню.

Покращуйте хороше

Ми досягаємо найкращих результатів, коли використовуємо свої сильні сторони, тому намагайтеся більше часу надавати тому, що у вас виходить краще. Реорганізуйте свою роботу, делегуйте більше, міняйтеся завданнями — вашим колегам може сподобатися завдання, які вам не до душі. Ви будете щасливішими, продуктивнішими і менше схильні до стресу.

Річард Рід, психотерапевт і генеральний директор Pinnacle Wellbeing Services

Ставте запитання і діліться побоюваннями

Якщо в поверненні до роботи є аспекти, які здаються розпливчастими або непрактичними, говоріть про це. У гіршому разі розмови допомагають позбутися страху перед невідомістю, що сам собою часто може бути серйозною причиною стресу. У ліпшому — ваші побоювання можуть розвіятися.

Плануйте інтеграцію у власному темпі

Якщо є змога повертатися в офіс плавно, це може допомогти впоратися з тривогою. Визначте, які етапи повернення до роботи здаються вам найскладнішими, і, в разі потреби, чітко сформулюйте їх, щоб ви могли навести переконливі аргументи на користь поступового, а не різкого повернення.

Плануйте рутину заздалегідь

Може бути складно повернутися до старого порядку дня після тривалої роботи з дому. Почуття організованості й контролю над повсякденними справами часто допомагає полегшити стрес, пов’язаний з невідомим або незнайомим. Перед поверненням до офісу варто відпрацювати порядок дня, наприклад, почати прокидатися за будильником за кілька днів до виходу.

Докторка Джоан ван ден Брінк, коуч, консультантка з менеджменту й авторка книжки «Три компаньйони».

Слухайте себе

Налаштуйтеся на себе, щоб розуміти, що ви відчуваєте і чому. Звертайте увагу на відчуття у власному тілі. Ви почуваєтеся напруженим? Знайдіть способи розслабитися: наприклад, зробіть кілька глибоких вдихів і згадайте моменти, коли ви почувалися якнайкраще. Що ви робили? Що допомогало вам бути на висоті? Перевіряйте себе впродовж дня, щоб зрозуміти, як ви почуваєтеся і чому.

Робіть по-своєму

Вас може турбувати ризик нового зараження Covid. Важливо визнати цей страх і не картати себе за нього — особливо якщо інші люди з цього приводу не переживають. Дотримуйтеся тієї поведінки, яка підвищує ваше відчуття безпеки, — навіть якщо інші поводяться інакше. Нагадайте собі, що це ваше право. Будьте наполегливі, якщо інші порушують ваші межі безпеки. Можливо, варто обговорити свої побоювання з керівником, щоб визначити стратегії, прийнятні для всієї команди.

Увімкніть домашній комфорт

Подумайте про ті аспекти роботи з дому, які вам подобалися, і про ті, що були менш корисними. Знайдіть способи використати позитивні сторони й обмежити негативні аспекти роботи з дому, коли ви повернетеся на роботу. Можливо, вам подобалася гнучкість планування вашого дня, щоб знайти час на руханку, повечеряти з родиною, почитати, зробити домашні справи тощо. Визначте, як можна передбачити це в офісному порядку. Наприклад, сплануйте свій день так, щоб мати періоди для себе, коли вас ніхто не турбуватиме, і додавайте перерви, які дають вам змогу опікуватися неробочими справами. Використовуйте час у дорозі, щоб подумки й фізично перемикатися з одного середовища на інше.

Текст: Tish Weinstock
За матеріалами vogue.co.uk

здоров’я ·

Ще в розділі LIFE

Популярне