До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

"Головне для нас — не розчарувати людей", — інтерв’ю з дуетом Les Twins про нову лімітовану лінійку Hennessy Very Special

У межах щорічної колаборації з творцями сучасної культури Hennessy Very Special уперше створили лімітовану лінійку з танцювальним дуетом братів-близнюків Les Twins — Ларрі й Лораном Буржуа. Девізом співпраці стало звернення до французького коріння, а важливою силою притягання Hennessy і Les Twins — спільні цінності. Про те, чому колаборація Hennessy VS by Les Twins — про свободу самовираження й важливість іти за мрією, vogue.ua розповіли брати Ларрі й Лоран Буржуа.

Щорічно Hennessy, найбільший виробник коньяку у світі, випускає лімітовану колекцію Very Special у співпраці із сучасними художниками, серед яких вже були тату-майстер Скотт Кембелл, художники Феліпе Пантоне й JonOne, художниця з Південної Африки Faith XLVII. Щоразу в межах колекції створюється унікальне оформлення пляшки, а цього року — вперше в історії Дому — над новою лінійкою працювали танцюристи, дует Les Twins.

Реклама

Спільна робота Ларрі й Лорана Буржуа з Домом вийшла за звичні межі оформлення пляшки. Нова лінійка також ознаменувалася іншими творчими проявами братів у музиці, танцях і моді. І хоча таку колаборацію можна сприймати як справжній фурор, Les Twins ставляться до цієї співпраці з гордістю й заворожливою скромністю.

"Ми ніколи не думали, що досягнемо такого успіху. Працюючи з Hennessy над колаборацією, ми не хотіли робити її тільки заради слави. Для нас головне не як далеко ми зайдемо разом, а наскільки добрі відносини будуть між нами", — каже Лоран Буржуа. І правда, між Hennessy й дуетом Les Twins легко провести кілька паралелей. Серед очевидного — французьке походження обох і світове визнання.

Впізнаваність до Les Twins прийшла після участі у великих американських проєктах, серед яких шоу World of Dance. Глобальну популярність Дім Hennessy теж здобув після початку постачання коньяку до США в 1794 році. Як сказав Ларрі Буржуа: "Люди не зобов’язані знати, що ми французи, але ми родом французи з усякого погляду. Тому важливо й здорово повертатися до джерел". Що й зробили брати, відвідавши резиденцію Дому у Франції.

І Ларрі, і Лоран були здивовані, коли Hennessy звернулися до них з пропозицією створити щось разом: "Ми не розуміли, чому представники Дому так хочуть працювати саме з нами". Підкоряючи танцювальні вершини одну за одною, брати прагнули перестати доводити світові, чому вони мають право бути успішними в танці. І коли Hennessy помітили їхній талант і автентичність у Les Twins був шок: "На нас покладали великі надії, а ми зі свого боку боялися не справдити. Головне для нас — не розчарувати людей".

Із цією місією брати впоралися, хоча довелося пройти й через некомфортні робочі моменти. "Що було найскладнішим? — відповідає запитанням на запитання Лоран. — Зніматися оголеними перед усією командою". Річ ось у чім: братам треба було танцювати в обтислих костюмах-комбінезонах, щоб зняти танцювальні рухи, які згодом стали окрасою етикетки на пляшці коньяку, а QR-код — запрошенням відчути новий диджитал-досвід.

"Це було складно. Ми могли рухатися, але це були все одно не ті рухи, які ми могли б виконати у своєму одязі", — пояснює Лоран. Для Дому Hennessy такий досвід знімання теж був першим, а ще вперше з 1765 року в межах колаборації вийшло два варіанти етикеток із зображенням танцю кожного з братів.

У роботі над новою колекцією енергії творчості й натхнення вистачило на кілька проявів креативного потенціалу Les Twins, результатом якого стали музична композиція Mirror, фристайл-танець і капсульна колекція вуличного одягу, яку танцюристи створили спільно з дизайнером Стефаном Ешпулом.

До одягу в братів ставлення просте — вибір модного образу залежить від настрою й планів на день. Але в Ларрі є одна пристрасть: "У мене дуже багато кросівок! Мій образ повністю залежить від кросівок, які я виберу". Лоран же зазначає, що ніколи не дає змоги погоді вирішувати, що вдягнути на себе: "Я думаю, що люди мають розуміти, ким вони є в конкретний день, і одягатися згідно із цим відчуттям".

Як вийшло, що Hennessy й Les Twins стали прикладом чудової команди? Здається, причина в натхненні, яке випромінюють танцюристи. "Моє головне натхнення — це проблеми, — несподівано відповідає Ларрі. — Мене надихає те, що мене зупиняє. Неможливо перемогти, не розв’язавши проблеми й не знайшовши нової. Моє натхнення — це проблеми, тому що я знаю, як з ними розібратися". І якщо Ларрі втрачає й знаходить натхнення щодня, то в Лорана справи йдуть інакше: "Коли кілька разів на рік я не відчуваю натхнення, мій брат надихає мене рухатися далі. Я просто дивлюся на нього й це змушує мене піднятися. Я не знаю, як живуть ті, в кого немає брата-близнюка".

Лімітована колекція Hennessy Very Special by Les Twins — колаборація про свободу самовираження, силу духу, невичерпне натхнення й повагу до історії. І після такого творчого тандему цікаво, чим Дім Hennessy дивуватиме далі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.