VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як створювали костюми для фільму «Віта і Вірджинія»

25 травня 2019

Зовсім скоро на великі екрани вийде мелодрама «Віта і Вірджинія», основана на реальних подіях: в основі фільму – красива і в той же час скандальна історія кохання двох відомих письменниць, Вірджинії Вульф і Віти Секвілл-Вест. Заміжні жінки, між якими спалахнули сильні почуття, намагалися донести до суспільства цінності, які випередили свій час на десятиліття, і в той період стійкої моралі здавалися аморальними. Лорна Мері Муган – відомий дизайнер, яка раніше працювала над костюмами для героїв популярних серіальних драм, як-от «Гострі козирки» і «Місіс Вілсон», розповіла британському Vogue про те, як створювали костюми для головних героїв.

«Вони зачепили за живе суспільство, яке ще не встигло оговтатися від травми, що заміжні англійки отримали виборче право, і не було готове дати жінкам право голосу», – розповідає модельєр. Муган хотіла передати почуття внутрішньої свободи закоханих жінок через їхній одяг і, схоже, їй це вдалося.
 

Режисер і автор сценарію – Чанія Баттон зуміла ідеально підібрати акторський склад: Елізабет Дебікі виконує роль Вірджинії, а Джемма Артертон – роль її світської коханки Віти. Остання, як і Вірджинія, постійно боролася проти несправедливих підвалин того часу, в тому числі вона мучилася від традиційного шлюбу з її чоловіком Гарольдом Ніколсоном, який, до слова, теж був гомосексуалістом. Дизайнер описує її як сміливу, цікаву, неспокійну жінку, яка більше була схожою на хуліганку свого часу. Її костюми повністю підкреслюють її характер: вони грайливі, однотонні, андрогінні, але в той же час в них присутні відтінки шляхетності. 
 

Муган, яка з нуля створювала до шести образів на день, знайшла головне джерело натхнення в мистецтві Соні Делоне – французької художниці-абстракціоністки: «Я використовувала суміш старовинних і сучасних тканин і розробила оригінальний принт для костюмів Віти, натхненна картинами Соні Делоне».
 

Для Муган, яка покинула своє рідне місто Деррі в Північній Ірландії, щоб навчатися в Лондоні в 1990-х роках, творчий процес – це щось більше, ніж просто задоволення. «Я звикла починати процес з дослідження фотографій і картин. Мені подобається робити інтуїтивні нариси перш, ніж уточнити ескіз з моїм кравцем». Костюми Муган часто не відповідають початковим ескізам, у процесі створення вона часто експериментує з різними тканинами і прикрасами. Для цього проекту модельєр створила спеціальні аксесуари, які доповнили образи головних героїнь: перлини для Віти, щоб збалансувати її андрогінну зовнішність, і стильні окуляри для Вірджинії.
 

А ось з грізною англійською аристократкою леді Саквілл, яку зіграла Ізабелла Росселліні, при створенні костюма виникли проблеми. Її костюм Муган створювала без акторки, бо Ізабелла з'явилася на знімальному майданчику всього за день до початку зйомок. Але, незважаючи на всі складнощі, дизайнеру вдалося приголомшити акторку капелюхами, які були зроблені спеціально для персонажа леді Саквілл.
 

Любовний роман Віти і Вірджинії сильно вплинув на творчість Вульф: як наслідок зв'язку вона написала роман «Орландо», який присвятила своїй близькій подрузі. В основі сюжету роману – історія про Орландо, який першу половину свого життя проживає чоловіком, а другу – жінкою. У своїх костюмах Муган намагалася зобразити трансформації Орландо і відобразити зміни настрою героя: високий комір жилета, чорна шовкова сорочка з м'яким білим коміром з рюшами або штани-палаццо, що, як варіант смокінга, змогли чудово доповнити образ героя.
 

Біографічний фільм про романтичні стосунки двох легендарних жінок в Україні покажуть вже з 6 червня.
 

Читайте також:

Ще в розділі Кіно

Популярне