КУПИТИ КВИТКИ

Що пов'язує актора Кіта Герінгтона і моду

Останнім часом Кіт Герінгтон – один з найобговорюваніших акторів. Прихильники "Гри престолів" смакують фінал сьомого сезону, жовта преса – його швидке весілля з актрисою і колегою по серіалу Роуз Леслі, а любителі серіалів – нову роботу на BBC , серіал "Порох", де він знявся разом з Лів Тайлер. Тим часом сам 30-річний Герінгтон встигає все – не так давно актор знявся у рекламній кампанії парфумів The One Dolce&Gabbana. Vogue.ua розповідає про модельні успіхи нового британського секс-символа.

Кіт Герінгтон на обкладинці GQ Австралія
Jimmy Choo

<b>кит харрингтон  джимми чу</b>

Реклама.

Популярність і харизматична зовнішність – густе кучеряве волосся, пухкі губи, рельєфне тіло – роблять Кіта Герінгтона ідеальним героєм глянцевих обкладинок. Кавер-сторі для GQ, W magazine і Esquire, зйомки для британського та італійського Vogue – глянец любить Герінгтона. Та не лише глянець: в 2014 Герінгтон підписав свій перший модний контракт з брендом Jimmy Choo, став обличчям чоловічої лінії аксесуарів, взуття і парфумів. Рекламну кампанію за участю Кіта зняв знаменитий фотограф Пітер Ліндберг, який показав актора в образі сексуального мачо. За кілька сезонів Jimmy Choo продовжили співпрацю з актором – для нової рекламної кампанії "Джон Сноу" навіть обстриг свої знамениті кучері, що викликало хвилю обурення серед шанувальників.

Mr.Porter

З кожним новим сезоном "Гри престолів" Герінгтон стає все популярнішим – сьогодні він, наприклад, один з найбільш високооплачуваних акторів на телебаченні. Одна серія "Гри престолів" приносить йому 1,1 мільйон доларів. Бренди також не можуть встояти: так, в 2015 році Кіт став обличчям онлайн ритейлу Mr.Porter. Стилісти відмовилися від звичного для нього брутального образу – і одягли актора в затишні кардигани і штани Acne Studios і Bottega Veneta.

The One, Dolce&Gabbana

<b>кит харрингтон дольче габбана</b>

Весною 2017 стало відомо, що Кіт Герінгтон – нове обличчя парфумів The One Dolce & Gabbana. У цій ролі він змінив ще одного популярного актора – Меттью Макконехі. Рекламна кампанія з'явилася у вересні – в ній Кіт гуляє вулицями Неаполя і танцює з італійками під запальний хіт Americano. "Кіт Герінгтон – втілення того, як виглядає чоловік Dolce & Gabbana – молодий, харизматичний і природно-чарівний, – кажуть Доменіко Дольче і Стефано Габбано. Зняв відео відомий режисер Маттео Гарроне.

Читайте також:

До і після: як змінилося життя акторів з серіалу "Гра престолів"

Що дивитися в жовтні: 5 кращих фільмів

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.