Контраверсійні капрі, штани завдовжки нижче коліна та зазвичай до середини голені, які в "нульові" мали як своїх прихильників, так і ненависників, цього літа, здається, повертаються з новою силою. І деякі з головних It-girls уже зробили свій внесок у цей тренд.
Нещодавно Алекса Чанг поділилася фотографією у своєму Instagram, на якій вона красується в образі, що складається з білої сорочки, капрі з леопардовим принтом і балеток. Джіджі Гадід, зі свого боку, вибрала джинсову модель з кишенями та зборками. Її ставка полягала в тому, щоб відродити естетику Y2K: модель обрала чорну майку в поєднанні із золотим намистом, чорним ременем і чорними слінгбеками.
Окрім вулиць модних столиць, капрі тріумфально повернулися і на подіуми. Їх можна було помітити у весняно-літній колекції Balmain — у комбінації з "художніми" принтами. Givenchy зробили ставку на ширші джинси, що відсилають до карго, а Ermanno Scervino надали перевагу атласній обробці в поєднанні з трикотажем. Відродження капрі на показах є частиною феномену "нульових", який кілька сезонів тому почав повертатися до шаф модниць. Ці штани були всюдисущими на рубежі тисячоліть, зокрема і в "Сексі у великому місті".
Капрі є невід’ємною частиною жіночого гардероба 1950-х років. Їхньою авторкою вважається Соня де Леннарт, німецька дизайнерка, яка представила ці штани у своїй колекції 1948 року. Тогочасні голлівудські зірки не пройшли повз новинки: Грейс Келлі носила їх у "Вищому суспільстві" (1956), Одрі Гепберн поєднувала карго з балетками у фільмі "Сабріна" (1954), а Аніта Екберг зробила їх упізнаваним образом 1955 року.
Зірки вуличного стилю здебільшого зробили ставку на джинсові моделі з необробленими низом та дуже низькою посадкою. Модниці поєднують їх з футболками в байкерському стилі та гостроносими черевиками. Інші альтернативи — капрі в барвистих тонах, які римуються з яскравими мюлями на підборах. Додання до стилістичної формули елегантних босоніжок також допомагає збалансувати образ.
Текст: Nuria Luis
За матеріалами vogue.es