Підсумки 2024: головні модні колаборації цього року

2024 рік став роком модних колаборацій. Звичайно, ця концепція аж ніяк не є сучасним явищем (Ельза Скіапареллі та Сальвадор Далі були першими у своїх сюрреалістичних творах ще в 1930-х роках), але щомісяця цього року світ бачив ще один пресреліз про щасливий союз двох брендів. Від колаборацій, присвячених Олімпійським іграм, як-от Nike x Jacquemus, до гучних співпраць українських марок: Vogue.ua зібрав головні fashion-колаборації, які сколихнули Інтернет у 2024 році.

Nike x Jacquemus

На честь Олімпійських ігор-2024 американський спортивний бренд та французький Дім моди представили спортивну колекцію з десяти елементів. Окрім одягу до неї увійшли кросівки Air Max 1 та сумка. Палітра охоплює кольори прапорів Франції та США — речі мали солідний вигляд і були блискавично розкуплені.

Victoria Beckham x Mango

З нагоди свого 40-річчя іспанський бренд Mango вирішив об'єднати зусилля з Вікторією Бекхем. У рамках співпраці дизайнерка однойменного бренду створила позачасову колекцію. Практично весь одяг і аксесуари відразу після оголошення про співпрацю Mango з колишньою учасницею Spice Girls стали об'єктами бажання. Капсула була натхнена, зокрема, класикою французького кіно, фільмом "Басейн" режисера Жака Дере.

bettter x Fila

bettter — український апсайклінг-бренд стилістки, колишньої fashion-директорки Vogue UA та streetstyle-зірки Юлії Пеліпас, який вона запустила у 2020 році. У новій співпраці ікони спортивного одягу переосмислюються в унікальні шедеври, натхненні спадщиною суперзірок тенісу 1970-х років і брендовими спортивними костюмами FILA, які визначили золоту еру спорту.

Diesel x Savage x Fenty

Бренд Diesel, відомий своїми експериментальними джинсами, вперше в історії співпрацює з брендом спідньої білизни Ріанни Savage x Fenty. Згідно з баченням колишнього креативного директора Гленна Мартена, колекція, яка охоплює білизну, чоловічий і жіночий одяг для відпочинку, набуває сексуального утилітарного відтінку. Сукні-сітки, панчохи та "плюшеві" речі були вміло "загорнуті" в фірмову естетику Diesel у стилі гранж.

Anna October x J.Crew

У червні цього року український бренд Anna October та американський J.Crew об'єдналися вдруге і випустили літню колекцію. Нова спільна капсула наповнена пастельними кольорами та теплом. У лінійки увійшли шовкові сукні-комбінації, структуровані блейзери та топи, а також гармонійні атласні комплекти.

New Balance x Miu Miu

У колекції весна-літо 2024 Miu Miu представили новинку, яка швидко стала світовою сенсацією, – кросівки, створені у співпраці з New Balance. Цього разу бренди оновили кросівки 530, випущені в 1992 році, виготовлені з нових матеріалів, включаючи потерту замшу, необроблену замшу та сітку, що надало їм свіжості та надлегкості.

KSENIASCHNAIDER x adidas Originals

У вересні поточного року український бренд KSENIASCHNAIDER представив уже третю колекцію з adidas Originals. У новій лінійці марки не тільки переосмислили культові кросівки німецької компанії, Samba та Superstar, але і показали різноманітний одяг, створений у впізнаванцій стилістиці KSENIASCHNAIDER: джинси карго, корсети, олімпійки та навіть трикотажні сукні.

H&M x Rokh

У вересні шведський модний гігант H&M оголосив про нову колаборацію — цього разу ритейлер об'єднався з корейським брендом ROKH. Шанувальники індустрії моди швидко назвали цю колекцію найвишуканішою співпрацею 2024 року. Колекція H&M x Rokh містить 58 естетичних і зручних для носіння предметів, які завоювали серця модників, яким важко догодити.

VOGUE UA x GUNIA Project

З нагоди Різдва та новорічних свят український Vogue представив лімітовану колекцію прикрас, розроблену спільно з брендом GUNIA Project. До святкової колекції увійшли 25 порцелянових підвісків з розписом ручної роботи на позолоченому ланцюжку. Святкова ініціатива Vogue Ukraine вже традиційно є благодійною: прибуток від продажів буде спрямовано до фонду Veteranka, який опікується забезпеченням жінок-військовослужбовиць на фронті та допомагає реінтеграції ветеранок у цивільне життя.

Etnodim x Nadiia

Українські бренди обʼєдналися заради розширення рамок традиційного образу вишитої сорочки. У спільній колекції "Хтось Когось Любить" бренди Etnodim x Nadiia реалізували власне бачення тандему повсякденного з вишуканим. Лінійка одягу й аксесуарів є максимально розмаїтою: етнічні образи та форми втілюють сучасний погляд на квітучість традиційного українського вбрання.

Популярне на VOGUE