Дарія Вербова — муза Фібі Файло та найпопулярніша модель нульових

NAME
19 листопада

"Що сталося з Дарією?" — це запитання можна часто почути серед модних інсайдерів про улюблену модель Дарію Вербову, яка блискавично здобула популярність і так само стрімко пішла на пенсію у 2016 році. Неочікувано для всіх Вербова стала обличчям першої кампанії Сабато Де Сарно як креативного директора Gucci. А як відомо, у моді єдине, що люди люблять більше, ніж дебюти, — це повернення. 19 листопада зірка святкує 41-й день народження — розповідаємо про неї більше.

Дарія Вербова для Gucci, 2023

Перенесімось на початок 2000-х, час, коли Дарія Вербова була однією з найпопулярніших моделей. Народившись у Польщі в сім'ї українців, дівчина із заворожливими очима, як у сфінкса, і спортивною статурою стала улюбленицею найбільших модних Домів. Дарія, як вона сама зізналася, виросла у Великому Торонто й ніколи не бачила себе у модельному бізнесі. Вона дуже любила активний відпочинок на свіжому повітрі й цікавилася вітрильним спортом. Однак усе змінилося, коли 14-літня Вербова (зростом 180 см) привернула увагу місцевого агентства Susan J Model & Talent Management.

Дарія Вербова на шоу Paco Rabanne весна-літо 2005

У Канаді вона почала зніматися в локальних кампаніях. Після закінчення школи підписала контракт з IMG і переїхала до Нью-Йорка — незабаром прийшов міжнародний успіх. Здобувши популярність у 2003 році як обличчя Prada, менш ніж за рік Вербова уклала контракт як амбасадорка Lancôme на суму приблизно 1 мільйон доларів. Відтоді вона стала улюбленицею ледь не всіх брендів. У портфоліо Вербової — рекламні кампанії для Céline, Chanel, Balmain, Diane von Furstenberg та Isabel Marant, безліч редакційних знімань та обкладинок, не кажучи вже про подіумні виходи. У 2009 році вона стала рекордсменкою із відкриття та закриття найбільшої кількості шоу за один сезон — 12 шоу, а загалом того сезону вона вийшла на подіум 55 разів.

Дарія Вербова на шоу Michael Kors осінь-зима 2006/2007

Дарія Вербова на шоу Bill Blass весна-літо 2004

Після такого феєричного забігу Вербова вирішила взяти перерву від моделінгу, щоб подорожувати з родиною, і відтоді працювала лише в окремих проєктах, як-от спеціальна презентація Tom Ford весна-літо 2011. За кілька років Дарія повернулася в індустрію, з’явившись на вересневій обкладинці британського Vogue у 2013 році. Відтак вона працювала на власних умовах, вибираючи лише ті проєкти, які їй справді сподобались. Одним із них була співпраця з Фібі Файло під час її роботи в Céline, зокрема для культових кампаній бренду, знятих Юргеном Теллером — про них модні редактори досі говорять зі святобливістю.

Рекламна кампанія Céline весна-літо 2015

Оскільки Вербова була відома як муза Фібі Файло, чутки про можливе повернення моделі були прив’язані якраз до роботи дизайнерки. Кілька тижнів тому Файло повернулася, і Вербова з нею. Тепер залишається тільки гадати, чи спокусить це культову модель знову вийти на подіум?

Даріа Вербова в рекламній кампанії Céline весна-літо 2013

Популярне на VOGUE