За два місяці Dior традиційно презентуватимуть J'adore — знаковий аромат бренду. Цього року в перший день осені бренд представить нову, зняту Стівеном Кляйном кампанію з новим обличчям аромату — Ріанною.
По-перше, у Dior захоплюються зухвалістю та красою Ріанни. За словами СЕО бренду Веронік Куртуа, зірка є ідеальним втіленням сліпучої та потужної жіночності Dior. І ця новина означає друге — одвічна зірка культового золотого аромату Шарліз Терон, яка понад 20 років була обличчям J'adore, переходить в інший вимір. Тепер акторка стає амбасадоркою Dior Beauty з догляду за шкірою та макіяжу.
Впізнаваною рисою аромату J'adore є його блискуча золотавість. Представлений минулого року переосмислений Франсісом Куркджаном аромат полонив нотами жасмину, троянди, іланг-ілангу, конвалії та фіалок. Цікаво, яке переосмислення нам представлять у новій кампанії з Ріанною. Чекаємо!