Як створювали розкішні декорації до найкращих фільмів База Лурманна

Режисерська робота База Лурманна — воістину розкішне кіно. Упродовж своєї багаторічної кар’єри австралійський автор створив величезну кількість найканонічніших фільмів сучасного кінематографа, з-поміж яких — "Тільки в танцювальній залі", "Ромео + Джульєтта" та "Великий Гетсбі". "Театр, цирк, кіно — для мене це все одне й те саме. Відбувається дія. Люди закохуються", — сказав Лурманн якось про свій художній підхід.

image

Баз Лурманн створює свої кіносвіти спільно з дружиною Кетрін Мартін, дизайнеркою інтер’єрів та художницею-постановницею. Театральні, блискучі й абсурдно гламурні, Лурманн і Мартін вправно стирають межі між реальністю та фантазією. Яскрава й вимоглива архітектура фільмів Лурманна вносить таку ж інтригу в сюжет, як і сценарій чи персонажі. З нагоди світової прем’єри нового фільму режисера "Елвіса" згадуємо найпам’ятніші декорації з фільмів Лурманна.

"Тільки в танцювальній залі", 1992

Нині культовий австралійський фільм "Тільки в танцювальній залі" є першим з трилогії Лурманна "Червона завіса", яку пізніше завершили "Ромео + Джульєтта" та "Мулен Руж!". Лурманн і Мартін відтворюють світ бальних танців 1990-х з їхньою виразною постмодерністською витонченістю. Блискучий білборд Coca-Cola — одна з найяскравіших деталей у декораціях до фільму.

"Ромео + Джульєтта", 1996

У своїй адаптації класики літератури Лурманн розміщує шекспірівських персонажів у сучасний антураж Маямі. Готична гробниця, переповнена свічками й блакитними неоновими хрестами, розкішний кабріолет, знятий на тлі міських краєвидів, і безліч інших продуманих деталей — недарма фільм "Ромео + Джульєтта" дістав номінацію на премію "Оскар" за найкращу художню постанову.

"Мулен Руж!", 2001

"Мулен Руж!" — фестиваль яскравих костюмів, продуманих деталей та хитромудрих декорацій. Серед усієї цієї феєрії вирізнився підвісний дах, який став особливою візитною карткою фільму. Однак основним декором стрічки була декадентська інтерпретація кабаре-бару на паризькому Монмартрі.

"Австралія", 2008

Лурманн возвеличив краєвиди своєї рідної Австралії, зафіксувавши у фільмі прекрасну флору й фауну континенту, а також виразну архітектуру. Декорації для стрічки створювали з огляду на характерні ознаки Північної Австралії XX століття, включно з деталями, типовими для заселених районів, — багатошаровими дахами, балконами та місцями для худоби.

"Великий Гетсбі", 2013

Інтерпретація "Великого Гетсбі" у виконанні Лурманна віддала шану помпезності артдеко та надзвичайній розкоші бурхливих 1920-х. Особняк Гетсбі був створений за зразком будинків на Лонг-Айленді в контексті роману Френсіса Скотта Фіцджеральда. Особливо видатними у фільмі є сцени вечірок — Кетрін Мартін влаштовувала візуально феєричні розваги з повітряними кулями, конфетті та феєрверками.

"Відрив", 2016

Телевізійний серіал База Лурманна "Відрив" (The Get Down) став ще одним прикладом його смаку та майстерності у створенні епохальних фільмів. У процесі роботи над декораціями, що віддзеркалюють атмосферу Нью-Йорка 1970-х, Лурманн, натхненний вулицями Бронкса, рясно використовує графіті, влаштовує вуличні вечірки та тематичні дискотеки.

За матеріалами vogue.com.au

Популярное на VOGUE