Що таке McBling і чим він відрізняється від Y2K?
Діставайте спортивні костюми та заряджайте BlackBerry — стиль McBling повертається! Якщо впродовж останніх місяців ви шукали капелюхи Von Dutch, оксамитові костюми Juicy Couture або "дитячі" футболки з надписом Baby Phat, вам насправді полюбилася естетика McBling, а не Y2K. У чому ж їхня різниця? Стиль Y2K з’явився трохи раніше в історії моди — між кінцем 1990-х і початком 2000-х — й запам’ятався одягом з низькою посадкою та гламурними вбраннями. Згодом він еволюціонував у McBling — свою яскравішу версію.
З англійської мови слово bling перекладається як "блиск", тому естетика McBling була саме про це. Законодавці моди виблискували в яскравому верхньому одязі та ювелірних прикрасах. Усе кольорове — переважно рожеве — та блискуче стало ключовим елементом стилю. Мініспідниці стали коротшими, а велюр і вуличний одяг — уніформою для червоних доріжок. Серед багатьох головних речей, які з’явилися в епоху McBling, — футболки з малюнками й зухвалими фразами, яскраві спортивні костюми та джинси, а також аксесуари з блискітками.
Популярність естетики зросла між 2003 і 2008 роками. Артисти, як-от Missy Elliot, LL Cool J та Eve, — одні з небагатьох ікон, які втілили в життя такі аспекти тренду, як спортивні костюми, яскраві аксесуари та барвистий вуличний одяг. Такі зірки, як Періс Гілтон і Ніколь Річі, також популяризували естетику, одягаючи футболки з принтами й спортивні костюми не лише в буденності, а й для знімання шоу The Simple Life.
Такі лейбли, як Baby Phat, Von Dutch, Juicy Couture, Playboy, Victoria's Secret і PINK, стали популярними в епоху McBling. Ці бренди не боялися привернути до себе увагу, випускаючи одяг для впевнених і дещо самозакоханих клієнтів. Слова на кшталт phat і juicy прикрашали джинси та спортивні штани, безсоромно привертаючи увагу до заду. Періс Гілтон обожнювала футболки з такими надписами, як "Королева Всесвіту", "Не заздри" і "Мені подобається взуття, сумки та хлопці". Предмети розкоші, зокрема сумка Louis Vuitton Multicolor чи мотоциклетна сумка Balenciaga також були популярними.
Як і багато інших стилів, McBling ознаменував епоху нової культури. Обіцянки винахідників про легке використання технологій нарешті повністю втілилися в життя: BlackBerry став одним з перших мобільних телефонів з повною функціональністю клавіатури й був неймовірно популярним між 2002 і 2003 роками; iPod, випущений у 2001 році, побив рекорди продажів завдяки здатності вмістити 1000 пісень. Myspace запустили у 2003 році, і платформа стала першою соціальною мережею, де користувачі писали про своє особисте життя та обговорювали все: від музики до попкультури.
Ця епоха також стала початком культури знаменитостей, якою ми її знаємо. Цифрові фотографії та бажання отримати доступ до найвідоміших імен Голлівуду породили захоплення журналами про зірок чи створили попит на такі телешоу, як MTV Cribs, де розповідали про життя найбагатших і найвідоміших.
McBling уособив ранні етапи цифрової революції та розвиток взаємопов’язаного світу, у якому ми зараз живемо. Мобільні телефони стали популярнішими, надсилати текстові повідомлення стало простіше, а завдяки тому, що знаменитості ставали дедалі доступнішими з появою розважальної журналістики, можливість взаємопов’язаного світу злетіла до нових висот. McBling поєднував гламур з легкістю й привертав увагу кольором і блиском.
Зі зростанням популярності вторинного ринку, чимало модних ентузіастів шукають речі в стилі McBling у вінтажних крамницях чи секондгендах. Навіть такі знаменитості, як Белла Гадід і Девон Лі Карлсон сприяють відродженню McBling. Шукайте яскраві спортивні костюми, блискучі аксесуари та мерехтливі речі. Якщо ви хочете купувати класичні бренди в стилі McBling, багато з них повертають колишню популярність, як-от Baby Phat і Juicy Couture.
Текст: Abrigail Williams
За матеріалами vogue.com