КУПИТИ КВИТКИ

Новий it-колір від Сабато Де Сарно для Gucci

На Тижні моди в Мілані Сабато Де Сарно представив своє чітке та лаконічне бачення Gucci. І разом з ним в індустрії з’явився новий it-колір. Представляємо — Gucci Rosso.

Gucci весна-літо 2024
Gucci весна-літо 2024

Реклама.

Розкішні бренди наразі наполегливо працюють над пошуком власних тонів. У Valentino є свій PP Pink, який П’єрпаоло Піччолі представив у колекції осінь-зима 2022/2023 і який увійшов у мейнстрим разом із релізом фільму "Барбі" Ґрети Ґервіґ.

Gucci весна-літо 2024
Gucci весна-літо 2024

Згадаймо також Parakeet Green, який Деніел Лі представив на початку свого перебування на посаді креативного директора Bottega Veneta та який став безперечним it-кольором 2021 року. Тепер, очолюючи Burberry, Лі перейшов від зеленого до особливого синього відтінку — Knight Blue: так лейбл охрестив цей тон у стилі Іва Кляйна. Хоча поки не зрозуміло, чи зможе дизайнер повторити власний феномен. І хто міг забути про культовий помаранчевий колір Hermès та темно-червоний Valentino, який ліг у назву суббренду Red Valentino.

Gucci весна-літо 2024
Gucci весна-літо 2024

Цього сезону у гру вступив колір Gucci Rosso, який Сабато Де Сарно розмістив на рекламних щитах, автобусах, публікаціях в інстаграмі і, звісно, у своїй дебютній колекції дизайнера бренду. Gucci Rosso — це глибокий і насичений відтінок крові, лише на кілька тонів темніший за середню смужку в фірмовому мотиві Gucci із трьома смугами та мало чим відрізняється від дуже жіночних бордових рум’ян.

У відтінку відчувається сучасність і свіжість. Він не схожий на інші it-кольори на ринку: він не яскравий і насичений. У Gucci Rosso є своя ретровишуканість. Це колір, який ми знаємо — і Gucci використовував його раніше, як підтвердив швидкий пошук у гуглі — і він навіть міг би здатися застарілим, якби Де Сарно не наніс його на глянсову шкіру з монограмою та жакардові тканини, не використав у пишних вовняних костюмах.

Gucci весна-літо 2024
Gucci весна-літо 2024

У Gucci Rosso також є чітка, зріла та елегантна "італійськість" — слово, яке Де Сарно використовує, щоб описати своє ставлення до Gucci, глибоко пов’язане з італійською спадщиною бренду. Можна з легкістю уявити шикарну римлянку чи міланку, яка наносить на губи Gucci Rosso, дивлячись у дзеркало.

Першою розкішною покупкою Де Сарно, як він нещодавно розповів в інтерв’ю Ніколь Фелпс з Vogue Runway, був темно-червоний оксамитовий жакет від Тома Форда для Gucci. Червоний оксамит містера Форда не був таким глибоким, як Gucci Rosso, але у Де Сарно є особиста історія з цим відтінком і з брендом.

За матеріалом vogue.com

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.