КУПИТИ КВИТКИ

Сара Джессіка Паркер на цифровій обкладинці Vogue на честь 25-річчя серіалу "Секс і місто"

Сара Джессіка Паркер стала новою героїнею цифрової обкладинки американського Vogue, присвяченої 25-річчю серіалу "Секс і місто". У відеоролику актриса зʼявилася в образі своєї екранної героїні Керрі Бредшоу, демонструючи ефектні дизайнерські речі, зокрема її фірмові сумки-багети Fendi та взуття Dior.

Реклама.

"Цього місяця двадцять п’ять років тому вигадана колумністка на ім’я Керрі Бредшоу познайомила нас зі своїм баченням Нью-Йорка. Звичайно, це був несправжній Нью-Йорк, але Нью-Йорк, куди всі хотіли переїхати: місто, повне жінок у туфлях Manolo Blahnik. Чоловіків у міських автомобілях. Розмов за келихом Cosmopolitan. І безлічі епатажного вбрання. "Секс і місто" створив настільки чудовий вир реальності та фантазії, що навіть після шести сезонів, двох повнометражних фільмів і приквела ми все одно бажали більшого", — написало видання.

Ролик, у якому втілився образ Нью-Йорка із "Сексу і міста", зняли режисер Бардіа Зейналі та директор розділу моди видання Джорден Бікхем. На вулицях Нью-Йорка Сара Джессіка Паркер демонструвала тренч, капелюшок і взуття Maison Margiela, архівну сукню Alexander McQueen і туфлі Dior, жакет Dolce & Gabbana і сукню Christopher John Rogers, архівні речі Dior і Donna Karan, плаття з квітковим принтом і пальто Conner Ives, а також сукню з газетним принтом, але не авторства Джона Гальяно для Dior. Це була нова інтерпретація, створена перспективним дизайнером Клер Салліван.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.