КУПИТИ КВИТКИ

Головні тенденції, які визначають майбутнє моди: звіт The Boston Consulting Group і Vogue Polska

Модна індустрія балансує на межі — з одного боку, вонаспирається на потужні технології, глобальні бренди та масове виробництво, а з іншого — акцентує увагу на ручній роботі, творчості та сталому розвитку, заснованих на локальних традиціях. У звіті "Мультифокус: дослідження нової динаміки моди" The Boston Consulting Group разом із Vogue Polska окреслили майбутні мегатренди, які формуватимуть нове бачення моди.

Реклама.

Екоматеріали майбутнього

Одним із ключових напрямів розвитку модної індустрії є впровадження інноваційних технологій у сфері матеріалів, що спрямовані на зменшення екологічного впливу. Текстильна промисловість є третім за величиною джерелом деградації води, при цьому текстильне виробництво спричиняє близько 20% глобального забруднення чистої води. У відповідь на ці виклики компанії Spiber, Colorfix та UNSPUN пропонують нові рішення.

Spiber є піонером у розробці екологічно чистих матеріалів, натхненних різноманітністю та циркулярністю матеріалів, які зустрічаються в природі. Colorifix — це інноваційний технологічний стартап, який робить революцію у фарбуванні текстилю, зменшуючи викиди та кількість споживання води. Зі свого боку, UNSPUN революціонізує весь процес виробництва одягу та підвищує екологічність шляхом усунення кількох традиційних етапів виробництва.

Vogue Polska
Vogue Polska

Штучній інтелект у сфері моди

Оскільки індустрія моди стикається з дедалі більшим тиском і має швидко змінюватися разом зі світом, стратегічна увага як до екологічних рішень, так і до нових технологій є дуже важливою. Відомі бренди, такі як Hugo Boss, Adidas, ON Running, Answear і Tommy Hilfiger, поєднують використання штучного інтелекту з екологічно відповідальними підходами, створюючи новий стандарт у модній індустрії, де етичність і технології доповнюють одне одного.

Vogue Polska
Vogue Polska

Культурна спадщина

На відміну від світових, локальні бренди глибоко вкорінені у своїй культурній спадщині та часто пропонують продукти, які відображають місцеві традиції та етичні практики. Локальні бренди є лідерами у сфері безпечного майбутнього моди, сприяючи більш стійкій індустрії моди, орієнтованій на громаду. Прикладом такого підходу є український бренд BEVZA, який інтегрує елементи національної культури та спадщини у свої колекції. Бренд відомий своїми мінімалістичними, але глибоко символічними колекціями, які часто черпають натхнення з традиційних українських мотивів. Бренд тісно співпрацює з українськими майстрами для відродження та збереження української майстерності.

Детальніше ознайомитися з трендами, наведеними у великому звіті The Boston Consulting Group і Vogue Polska, можна за посиланням.

BEVZA
BEVZA

Якщо вас цікавлять тренди, які формують майбутнє модної індустрії, запрошуємо 22-го жовтня на Vogue Ukraine Conference 2024: Visions of the Future, де ми з експертами галузі обговоримо роль штучного інтелекту у креативних індустріях, сталий розвиток, вплив метавсесвіту на моду та як саме брендам адаптуватися до нової реальності. Отримати детальну інформацію та придбати квитки можна за посиланням.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.