Головні тенденції, які визначають майбутнє моди: звіт The Boston Consulting Group і Vogue Polska
Модна індустрія балансує на межі — з одного боку, вонаспирається на потужні технології, глобальні бренди та масове виробництво, а з іншого — акцентує увагу на ручній роботі, творчості та сталому розвитку, заснованих на локальних традиціях. У звіті "Мультифокус: дослідження нової динаміки моди" The Boston Consulting Group разом із Vogue Polska окреслили майбутні мегатренди, які формуватимуть нове бачення моди.
Екоматеріали майбутнього
Одним із ключових напрямів розвитку модної індустрії є впровадження інноваційних технологій у сфері матеріалів, що спрямовані на зменшення екологічного впливу. Текстильна промисловість є третім за величиною джерелом деградації води, при цьому текстильне виробництво спричиняє близько 20% глобального забруднення чистої води. У відповідь на ці виклики компанії Spiber, Colorfix та UNSPUN пропонують нові рішення.
Spiber є піонером у розробці екологічно чистих матеріалів, натхненних різноманітністю та циркулярністю матеріалів, які зустрічаються в природі. Colorifix — це інноваційний технологічний стартап, який робить революцію у фарбуванні текстилю, зменшуючи викиди та кількість споживання води. Зі свого боку, UNSPUN революціонізує весь процес виробництва одягу та підвищує екологічність шляхом усунення кількох традиційних етапів виробництва.
Штучній інтелект у сфері моди
Оскільки індустрія моди стикається з дедалі більшим тиском і має швидко змінюватися разом зі світом, стратегічна увага як до екологічних рішень, так і до нових технологій є дуже важливою. Відомі бренди, такі як Hugo Boss, Adidas, ON Running, Answear і Tommy Hilfiger, поєднують використання штучного інтелекту з екологічно відповідальними підходами, створюючи новий стандарт у модній індустрії, де етичність і технології доповнюють одне одного.
Культурна спадщина
На відміну від світових, локальні бренди глибоко вкорінені у своїй культурній спадщині та часто пропонують продукти, які відображають місцеві традиції та етичні практики. Локальні бренди є лідерами у сфері безпечного майбутнього моди, сприяючи більш стійкій індустрії моди, орієнтованій на громаду. Прикладом такого підходу є український бренд BEVZA, який інтегрує елементи національної культури та спадщини у свої колекції. Бренд відомий своїми мінімалістичними, але глибоко символічними колекціями, які часто черпають натхнення з традиційних українських мотивів. Бренд тісно співпрацює з українськими майстрами для відродження та збереження української майстерності.
Детальніше ознайомитися з трендами, наведеними у великому звіті The Boston Consulting Group і Vogue Polska, можна за посиланням.
Якщо вас цікавлять тренди, які формують майбутнє модної індустрії, запрошуємо 22-го жовтня на Vogue Ukraine Conference 2024: Visions of the Future, де ми з експертами галузі обговоримо роль штучного інтелекту у креативних індустріях, сталий розвиток, вплив метавсесвіту на моду та як саме брендам адаптуватися до нової реальності. Отримати детальну інформацію та придбати квитки можна за посиланням.