Зроблено в Україні під тривожні сирени: як модні бренди нагадують про війну
Майже 20 000 сигналів повітряної тривоги станом на сьогодні, 39% часу, проведеного в укриттях з початку війни, 13 мільйонів людей під постійною загрозою авіаударів — це тривожна статистика SirensToday з України, про яку має знати весь світ.
Команда BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт Under Sirens, об’єднавши українську fashion-індустрію, щоб нагадати про війну в центрі Європи, яку розпочала росія. І сказати про це там, де ніхто не очікував, — і у вельми надзвичайний спосіб.
Так, за технічної підтримки ADVIN Ukraine, на бірках модних українських брендів з'явилися звукові доріжки, які оживають у доповненій реальності та перетворюються на сигнал повітряної тривоги. Щоб у Монако, Барселоні чи Мілані почули та відчули те саме, що відчувають українці щодня. Щоб Європа та весь світ пізнали реалії, в яких доводиться працювати українським дизайнерам.
Мета кампанії – нагадати про агресію держави-терориста та підвищити обізнаність про сміливих українців, які продовжують працювати і творити в умовах руйнації. Проєкт підтримали вже понад 20 відомих fashion-брендів, зокрема KSENIASCHNAIDER, Nadya Dzyak, POUSTOVIT, RITO, OMELIA, the COAT тощо.