До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Зроблено в Україні під тривожні сирени: як модні бренди нагадують про війну

Майже 20 000 сигналів повітряної тривоги станом на сьогодні, 39% часу, проведеного в укриттях з початку війни, 13 мільйонів людей під постійною загрозою авіаударів — це тривожна статистика SirensToday з України, про яку має знати весь світ.

Реклама

Команда BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт Under Sirens, об’єднавши українську fashion-індустрію, щоб нагадати про війну в центрі Європи, яку розпочала росія. І сказати про це там, де ніхто не очікував, — і у вельми надзвичайний спосіб.

Так, за технічної підтримки ADVIN Ukraine, на бірках модних українських брендів з'явилися звукові доріжки, які оживають у доповненій реальності та перетворюються на сигнал повітряної тривоги. Щоб у Монако, Барселоні чи Мілані почули та відчули те саме, що відчувають українці щодня. Щоб Європа та весь світ пізнали реалії, в яких доводиться працювати українським дизайнерам.

Мета кампанії – нагадати про агресію держави-терориста та підвищити обізнаність про сміливих українців, які продовжують працювати і творити в умовах руйнації. Проєкт підтримали вже понад 20 відомих fashion-брендів, зокрема KSENIASCHNAIDER, Nadya Dzyak, POUSTOVIT, RITO, OMELIA, the COAT тощо.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.