КУПИТИ КВИТКИ

Vogue Conference: яким буде сталий розвиток у 2024 році

Щорічна Vogue UA Conference повертається 1 листопада — вперше з початку повномасштабного вторгнення, — аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу. Однією з гостей подій стане Тамара Клое Легія, яка розкаже про тренди 2024 року у розрізі сталого розвитку та штучного інтелекту.

Реклама.

Тамара Клое Легія — старша консультантка з прогнозування трендів у WGSN. Як представниця найбільшої аналітичної платформи WGSN, що визначає майбутні тренди, Тамара допомагає з пошуком ефективних бізнес-рішень найвідомішим світовим брендам. Вона входить до команди управління операційною радою WGSN Sustainability Board, що працює над ініціативами сталого розвитку. Має освіту в сфері моди та психології Лондонського коледжу моди LCF.

Вже 25 років команда WGSN аналізує світ, у якому ми живемо, щоб допомагати своїм клієнтам грати на випередження. Вони спостерігають за політичним, економічним і соціальним кліматом, шукають тренди та патерни, щоб зрозуміти, що буде цікавити людство завтра і як зміниться наше життя через 10 років. Наприклад, кілька років тому у звітах WGSN багато говорили про те, як у 2023 році будуть розвиватися тренди на ощадливість, як соціально-економічна нестабільність буде впливати на поведінку людей, чому зростає велнес-сегмент та як інновації впливають на нас. Виступ Тамари Клое Легії на Vogue UA Conference буде присвячений тому, як саме сталий розвиток та штучний інтелект змінюють наше сьогодення, на що потрібно звертати увагу брендам при створенні своїх продуктів і формуванні комунікаційних стратегій у 2024 році.

Повний перелік спікерів та програма конференції за посиланням: Vogue UA Conference Fashion & Business Today

КУПИТИ КВИТКИ

Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.

Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча й волонтерка Катерина Осадча.

Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa, партнер з розвитку жіночого підприємництва L’Oréal Paris.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.