Rosa Rossa: український бренд Rosa Bianca презентував святковий кампейн, який став одою жіночності
В італійській Венеції засновниця бренду Rosa Bianca Ірина Журавська стала обличчям кампанії до пристрасної колекції Rosa Rossa. У серці кампейну – архетип жінки, від якої відлунює енергія витонченої недосяжності, драматичності та магнетизму. Запрошуємо ближче роздивитися святковий кампейн у матеріалі.

В обʼєктиві фотографів – Ірина Журавська в образі троянди. Чуттєвими кадрами бренд наголошує на символіці троянди, яка має вічну асоціацію з жіночністю, яка помітна у плавних лініях тіла, ніжності та внутрішній енергії. Й водночас є непідступною й таємничою.


Ми бачимо це у сукнях, оздоблених вишивкою, принтами та аплікаціями. Погляньте на прозору мінісукню з довгими рукавами та кольоровою аплікацією троянд, які додаткового приваблюють погляд до вигинів тіла. Чи на стриманішу, втім ексцентричну, чорну мідісукню, поділ якої вручну оздоблено бутонами червоних троянд з тканини.


Є тут і максісукня-водолазка з екстрависоким розрізом й трояндами, що підкреслюють квітучість жіночного силуету. Ідеал для свят – блискуча мінісукня.


На тлі венеційської архітектури кожен образ розкривається по-особливому: фактури дивляться глибше, троянди стають акцентами, а сяйво тканин відгукується атмосфері італійських вулиць.

Цим кампейном Rosa Bianca повертають моду до її джерел, коли мистецтво прославляє жінку, а елегантність розквітає по-новому.
