Повернення легенди: Фібі Файло представить першу колекцію для свого бренду у вересні
Після того як у лютому 2023 року Фібі Файло оголосила про запуск свого однойменного модного бренду, вона мовчки створювала першу колекцію, яка має вийти у вересні цього року. Згідно з WWD, фірмова лінія, яка ознаменує довгоочікуване повернення Файло в індустрію, включатиме одяг, вироби зі шкіри, ювелірні прикраси, окуляри та взуття.
Очікується, що колекція складатиметься з більш ніж 150 предметів і буде представлена в онлайн-магазині бренду, спочатку доступна для доставлення у Велику Британію, Європу та США. Зокрема, колишня канадсько-українська модель Дарія Вербова, яка часто з’являлася в кампаніях Céline від Файло, буде обличчям бренду.
Враховуючи її вплив на моду, повернення Файло, безсумнівно, позначиться на індустрії. Згідно з джерелами WWD, дизайнерка планує налагодити відносини з найкращими клієнтами з часів Céline. Крім того, Файло наразі не збирається повертатися в модний календар і влаштовувати покази та не відкриватиме жодних фізичних магазинів до 2026 року.
Про Фібі Файло майже нічого не було чутно з моменту її оголошення про своє грандіозне повернення в моду в липні 2021 року. Тоді дизайнерка розповіла, що вона збирається відкрити незалежний модний Дім з LVMH як міноритарним інвестором. Згідно з Business of Fashion, Файло сказала, що лейбл "ґрунтуватиметься на винятковій якості та дизайні". Вона додала: "Я з нетерпінням чекаю повернення зв’язку зі своєю аудиторією. Бути незалежною, керувати та експериментувати на власних умовах — це надзвичайно важливо для мене".
Попри те що відтоді вона ніяк не коментувала цю тему, торік Файло тихо призначила Патріка Сілена операційним директором власного бренду, повідомляє WWD. Сілен, який закінчив Гарвардську бізнес-школу, провів 16 років у консалтинговій фірмі McKinsey & Company, потім працював директором зі стратегії в ASOS у Великій Британії. Крім того, згідно з ринковими джерелами, Файло залучила до роботи денім-дизайнера з Balenciaga і директора з персоналу з Burberry.
Відхід Файло від моди залишив індустрію в очікуванні. Свого часу The New York Times влучно назвала її "покровителькою дизайну жіночого одягу". Файло посіла керівну позицію в Chloé у 2001 році, де продемонструвала своє фірмове поєднання чоловічого стилю та богемної жіночності. П'ять років по тому вона залишила Chloé з особистих причин; і після довгих перемовин з LVMH про запуск власного лейблу стала креативною директоркою Céline у 2008 році. Там її робота, яку зазвичай називають Old Céline, перетворила модний Дім на бренд, який славився сучасною, мінімалістською естетикою, яка незмінно перевершувала очікування.
Читайте також