До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Чому всі чекають на повернення Фібі Файло

Небагато дизайнерів здійснили такий великий вплив на сучасну моду, як Фібі Файло. Під час роботи в Céline, з 2008 по 2017 рік, і в Chloé, де вона була креативним директором з 1997 по 2006-й, вона переосмислила те, як можуть вдягатися жінки, завдяки мінімалістичному і невимушеному підходу до створення одягу, розслабленим силуетам і нейтральній палітрі кольорів.

Фібі Файло
Фібі Файло

Реклама

У червні 2021 року британська дизайнерка оголосила про плани запустити власний однойменний лейбл. Через два роки після цього оголошення, Фібі Файло нарешті підтвердила дату виходу першої колекції Phoebe Philo. "Наша перша колекція буде представлена та доступна на нашому вебсайті phoebephilo.com у вересні 2023 року", — поділився бренд на своїй сторінці в Instagram.

Упродовж 10 років у Céline Фібі Файло вдалося змінити обличчя розкоші. Вона уникала хитромудрих дизайнів і блиску на користь одягу без логотипів, який став магнітом для вдумливого покупця. Фірмовими знаками Файло в Céline були об'ємні кардигани, костюми, шовкові сорочки з принтом і штани в тон, перебільшені пропорції, несексуальні сукні, вишукані пальта.

Céline весна-літо 2010
Céline весна-літо 2010

Сама дизайнерка виявилася настільки ж впливовою, як і її робота. Виходу Файло в кінці шоу в широких штанах, просторому поло і білих кросівках adidas Stan Smith, було достатньо, щоб спричинити манію ідеальних базових речей і кросівок. Модна впевнено сказати, що саме Файло, більше ніж Nike, adidas чи Veja, є трендсетером довговічних кросівок, які можна поєднувати з будь-яким одягом.

Жіночий одяг Фібі Файло був популярний навіть серед чоловіків. Її дизайни зібрали безліч знаменитих стильних шанувальників. У 2011 році Каньє Вест вдягнув шовкову блузку з візерунком із весняної колекції Céline на сцені Coachella. Тревіс Скотт був помічений у тій же сорочці багато років потому. Відвідуючи Тиждень моди в Парижі у 2019 році, Френк Оушен поєднав свою зелену шкіряну сумку Céline епохи Файло з помаранчевим пуховиком Marmot.

Chloé весна-літо 2005
Chloé весна-літо 2005

Невдовзі після того, як Файло покинула Céline, який відтоді очолює креативний директор Еді Сліман, в Instagram з’явився обліковий запис @oldceline, що документує її роботу на французький модний Дім, — нині у сторінки близько 400 000 підписників. Окрім того, її вплив поширився й на інсайдерів індустрії. Найяскравішим прикладом є Bottega Veneta, яка пережила відродження під керівництвом Деніела Лі, який раніше працював разом із Файло в Céline. Попри те, що його робота в Bottega Veneta, безперечно, відрізняється — чистий і мінімальний дизайн поєднується з відверто сексуальнішими та жартівливими штрихами — явний вплив мінімального та зрілого дизайну, який відстоювала Файло, складно не помітити. Номінант на премію LVMH і CFDA Пітер До також виріс під крилом Файло й інтерпретував її бачення у власному бренді.

Гостя шоу Valentino, одягнена у деконструйований зелений піджак Céline by Phoebe Philo, 6 березня 2022 року
Гостя шоу Valentino, одягнена у деконструйований зелений піджак Céline by Phoebe Philo, 6 березня 2022 року

До того ж немає жодної гарантії, що новий лейбл Файло буде поверненням дизайнерки до тих славних років. Скажімо, її робота суттєво змінилася від перебування в компанії Chloé до роботи в Céline. Окрім того, ще невідомо, чи буде новий бренд Файло резонувати з молодим поколінням покупців на тлі повернення до максималістських модних тенденцій. За роки, що Файло не було на модній арені, мода пішла в кардинально відмінному напрямку від мінімального та стриманого підходу, яким вона відома. Модні гіганти — від Dior до Louis Vuitton — продовжують розмивати будь-які наявні кордони з вуличним одягом, тоді як Gucci та Balenciaga вдосконалили мистецтво брендингу й додають логотипи та монограми куди лише можливо.

Рамія Джангола в Céline by Phoebe Philo під час Тижня моди в Парижі весна-літо 2019, 27 вересня 2018 року
Рамія Джангола в Céline by Phoebe Philo під час Тижня моди в Парижі весна-літо 2019, 27 вересня 2018 року

Однак, хоч у якому напрямі Фібі Файло рухатиметься зі своїм новим брендом, це важливе повернення для індустрії моди. Як зазначає The New York Times, рішення Файло повернутися полягає "мабуть, у тому, що вона має сказати щось абсолютно нове для нового світу".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.