КУПИТИ КВИТКИ

Найкращі різдвяні колекції українських брендів, частина 2

Різдвяний марафон офіційно розпочато – на Софійській площі вже запалили новорічну ялинку, магазини прикрасили вітрини святковим декором, а українські бренди активно представлять нові різдвяні колекції. З останніми знайомимося ближче.

Poustovit

Лілія Пустовіт представила ідеальну святкову колекцію для мінімалістів. Структурований асиметричний крій та акцентні деталі поєднуються з глибокими чорними і насиченими червоними кольорами. На думку дизайнерки, глибину образам надає саме гра фактур, яка делікатно привертає увагу, а не кричить.

Реклама.

Poustovit
Poustovit

Poustovit
Poustovit

Poustovit
Poustovit

J'AMEMME

"Ця історія розказана через текстури, стилізацію та силуети, — розповідає дизайнерка Юлія Ярмолюк про нову колекцію. – Я хотіла дослідити красу дуальності — чоловічого та жіночого, мінімалізму та максималізму — злиття протилежностей у щось гармонійне та несподіване". В основі Holiday Edit лежить інноваційна гра матеріалів та форм. J'amemme переосмислює вечірній одяг, наповнюючи класичні силуети несподіваними текстурами. Шкіряні спідниці поєднані з блискучими топами з леліток, а драматичні максі-рукавички додають образу структури. Контрасти — ніжність і фактурність, матовість і глянцевість — допомагають створити образ, одночасно грайливий і витончений.

J'AMEMME
J'AMEMME

J'AMEMME
J'AMEMME

J'AMEMME
J'AMEMME

O.TAJE

Українському бренду O.TAJE в новій різдвяній колекції вдалося поєднати відчуття свята з затишком, яког ми так потребуємо у кінці року. Колекція Midnight Glow — це лаконічні монохромні максісукні з делікатним вирізом на спині, що підкреслюють кожну лінію тіла. Це новий експеримент O.TAJE з матеріалами, натхненний прагненням наповнити святковий дроп ніжним блиском, що нагадуватиме сяйво святкових вогнів. Сяйливі сукні з тонкого напівпрозорого матеріалу з акцентною спинкою або об’ємним коміром, виконані в актуальній палітрі сезону: бургунді, зелений та золотистий. Останню в соціальних мережах вже прівнюють з культовим образом акторки Шарліз Терон в рекламній кампанії аромату Dior 'J'adore'.

O.TAJE
O.TAJE

O.TAJE
O.TAJE

O.TAJE
O.TAJE

CЇX

Бренд CЇX напередодні свят представив колекцію Limitless. Її центром стали дві розкішні максіспідниці, оздобленні камінням і боа: з синіх леліток і з ніжно-блакитним пір’ям та з мережива кольору бордо, які доповнюють лаконічні джемпери. До речі, цей стилістичний трюк – легкий спосіб трансформувати повсякденний образ у вечірній. Цей трюк продовжує загальну концепцію бренду, коли речі легко адаптуються під різноманітні ситуації.

CЇX
CЇX

CЇX
CЇX

CЇX
CЇX

KRIS MARAN

Цього святкового сезону бренд KRIS MARÁN презентує оновлену версію свого, вже існуючого, гардеробу W02 Festive. Створена два роки тому в умовах блекауту, вся колекція була розроблена при свічках, ставши символом сили й витривалості в темряві. Після двох років боротьби, хоча випробування досі тривають, дух колекції несе у собі силу та надію, проєктуючи внутрішнє свіло душі на зовнішні деталі: кристали, які переливаються під мерехтінням світла від свічок. Крім того, червоний колір стає новим акцентом цього гардеробу.

KRIS MARAN
KRIS MARAN

KRIS MARAN
KRIS MARAN

KRIS MARAN
KRIS MARAN

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.