Найкращі різдвяні колекції українських брендів, частина 1
Різдвяний марафон офіційно розпочато – на Софійській площі вже запалили новорічну ялинку, магазини вже прикрасили вітрини святковим декором, а українські бренди активно представлять нові різдвяні колекції. З останніми знайомимося ближче.
Anna October
Український бренд Anna October напередодні різдвяних свят представив колекцію, яку назвав запрошенням у світ вічного голлівудського гламуру. Присвячена вона особистості Марлен Дітріх – суперзірки Голлівуду 1930-х і 1940-х років. Дизайнерка Анна Октябрь створювала нові образи з думкою про саму актрису. Силуети в новій лінійці нагадують те, що би з легкістю могла носити сама Марлен. При чому ставку Октябрь зробила не на маскулінний бік її гардеробу, а підкреслила його ультражіночну сторону. Саме тому в колкції багато оксамиту, мʼякого драпірування та відкритих плечей.
ARTICLE
Різдвяна колекція бренду ARTICLE натхненна магією підготовки до святкового вечора у колі друзів — сміхом, обміном історіями та особливими моментами єднання. Адже інколи найяскравіші моменти свята починаються ще до виходу з дому — тост при свічках, улюблена музика й атмосфера впевненості у власній неперевершеності. Колекція Soirée Season поєднує улюблені класичні моделі бренду з новими сміливими ідеями – до впізнаваних жакетів додаються сукні, прозорі сорочки, спідниці з вишивкою та грайлива сукня Ballon.
SALON READING
"Колекція Christmas Carolyn натхненна іконою стилю 90-х Керолін Бессетт-Кеннеді. Її мінімалістичний підхід до моди та шана класичних силуетів надихнули мене уявити — в чому би вона провела свята, не зраджуючи собі? В чому можна було б як піти на вечірку, так і залишитись святкувати у сімейному колі, читаючи книжку на дивані, поки хтось прикрашає ялинку?", – розповідає про нову різдвяну колекцію Маргарита Мурадова, засновниця марки Salon Reading. Керолін відома тим, що носила речі не один раз, стилізувала і утилізувала невеликий, але доречний гардероб. Так і народилась колекція з лише чотирьох позицій – в кольорах Керолін, але в різних фінішах та фактурах, які додають глибини навіть мінімалістичному образу.
GAPTUVALNYA
Напередодні свят бренд GAPTUVALNYA представив колекцію "Поріст", що оспівує циклічність життя всередині української печі. "Центром української оселі була пічка, що зігрівала теплими обіймами не лише тіло, а й душу. На Гуцульщині, зокрема на Косівщині, печі багатих господарів часто прикрашали розкішними кахлями, що нині входять до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО", – розповідає засновниця марки Наталія Гергелюк. Gaptuvalnya відтворила їх рослинні й геометричні орнаменти в сучасному одязі та текстилі, нагадуючи про унікальне надбання нашої культури. Чотири групи позицій колекції втілюють стільки ж етапів життя вогню в печі: від тендітних пагонів-поростів, якими розпалювали багаття до тліючих вугликів, що продовжують дарувати тепло.
WONÀ by WONÀ
Шифон, сатин, оксамит, шкіра та костюмна тканина – розкрити багатогранність жіночої натури у новій святковій колекції WONÀ by WONÀ вирішили за допомогою різноманітних фактур. Декор суконь доповнено ніжним мереживом, мерехтливими кристалами та розкішними лелітками, що створюють ефект магічного сяйва. Настрій колекції підкрслюють і глибокі драгоцінні відтінки, наприклад, смарагдовий та гранатовий. У поєднанні з вечірніми фактурами вони виглядають особливо ошатно.