Китайський Новий рік 2025: що підготували модні бренди
Китайський Новий рік 2025 припадає на 29 січня — дата його святкування залежить від фази місяця, але неодмінно припадає на період з 21 січня по 20 лютого. Це найважливіше свято в Китаї, до якого активно готується і модна індустрія — ми подивилися, що підготували бренди цього року і як обіграли головний символ 2025-го — змію.
Gucci
Амбасадори Gucci Ні Ні та Сяо Чжань стали обличчями тематичної колекції до старту Року Змії за китайським стилем. Креативний директор бренду Сабато де Сарно поєднав їх із класикою італійської марки, наприклад, шовковими шарфами Flora та аксесуарами GG Monogram.
FENDI
Італійський бренд Fendi з нагоди Китайського Нового року представив капсульну колекцію, в якій культові сумки, зокрема Peekaboo та Baguette, прикрашено зміїними жовтими очима. Це своєрідна інтерпретація улюблених шанувальниками Fendi "monster eye".
Loewe
Loewe вшановує стародавнє китайське ремесло капсульною колекцією "Рік Змії", у якій представлені намиста, створені у співпраці з Сюн Сонгтао. Зірка колекції — сумка Nest, фактура якої нагадує зміїну шкіру. Щоб досягти потрібного ефекту, було використано 1250 шкіряних деталей. Також до капсули увійшли кілька сумок-хмар та прикрас у вигляді змії.
Dr. Martens
Навіть бренд брутального взуття Dr. Martens підготувався до Китайського нового року — культові черевики напередодні свята тепер прикрашає червона підошва. Шанувальники у захваті від цього простого та водночас ефектного прийому.
Tory Burch
Tory Burch випустили колекцію на честь Року Змії, в якій представлені сумки, взуття та одяг з тематичними мотивами. Бренд наголошує, що вони символізують удачу та процвітання.