До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ель Фаннінг перевтілилася в Ґрейс Келлі для рекламної кампанії Cartier

Колекція Grain de Café від Cartier з культовим мотивом кавових зерен здавна асоціюється з такими іконами, як Одрі Гепберн і Ґрейс Келлі. Ювелірний Дім випускає оновлені вироби Grain de Café, а представляє їх акторка Ель Фаннінг в образі княгині Монако.

Ель Фаннінг в рекламній кампанії Grain de Café
Ель Фаннінг в рекламній кампанії Grain de Café

Реклама

Нова колекція базується на двох основних елементах Cartier: жовтого золота і дорогоцінного каміння. Вироби з колекції Grain de Café мають блискучіший вигляд під сонячним світлом, оскільки кавові зерна ворушаться і мерехтять при будь-якому русі. Діаманти додають делікатності виробам.

Над створенням прикрас Grain de Café працювали 30 майстрів, які делікатно збирали мобільні частини прикрас таким чином, аби вироби не піддавалися будь-якому зовнішньому впливу й витримали випробовування часом. Компанія Cartier включила до колекції нові інтерпретації кавових зерен, додавши рубелітові намистини у вигляді розсипаних ягід для намиста, каблучки та браслета, причому намисто 1955 року було перевидано, щоб вшанувати довгу історію колекції.

Ель Фаннінг в рекламній кампанії Grain de Café
Ель Фаннінг в рекламній кампанії Grain de Café

Головним аспектом нової колекції є її фокус на жінках, які зробили вироби Grain de Café такими, якими вони є сьогодні. Кавові зерна Cartier були вперше представлені в 1938 році тодішньою креативною директоркою Жанною Туссен, яка всипала зерна діамантами та кольоровими каменями. Але ця колекція стала відомою в усьому світі лише в 1950—1960-х роках, коли актриса і принцеса Ґрейс Келлі вдягла тепер вже класичний комплект на своє весілля з князем Монако Реньє III. Окрім того, вона вдягала ці прикраси на багато інших важливих подій, зокрема на зустріч у Білий дім з тодішнім президентом США Джоном Ф. Кеннеді.

Акторка Ель Фаннінг стала новим обличчям колекції. Її вперше побачили в намисті та браслеті Grain de Café 1955 року на сходах Met Gala на початку травня. Щоб гідно представити оновлену культову колекцію, режисер Алекс Прагер зняв 45-секундний ролик, у якому Фаннінг зображена як гламурна, але таємнича фігура, яка носить намисто, браслет і каблучку Grain de Café. Трейлер віддає данину елегантності 1950-х років, фільму та жінкам, які започаткували популярність колекції.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.