До дня Святого Миколая: 5 українських брендів, які мають дитячі лінійки
Одна з головних традицій до Дня Святого Миколая – дарувати подарунки дітям. Існує версія, що виникла вона ще в середньовічній Німеччині – батьки дарували дітям нове зимове вбрання, а робили це вночі, щоб дітлахи продовжували вірити в дива. Напередодні свята ми подивилися, які українські бренди сьогодні мають дитячі лінійки.
Ruslan Baginskiy
Напредодні зими Руслан Багінський представив колекцію дитячих шапок-біні з фірмовою ручною вишивкою RB, щоб вся родина могла вдягнути улюблені головні убори в улюблених кольорах. Колекція mini-beanie стала частиною святкового різдвяного дропу. "Сімейні зустрічі — це найважливіша частина свят, саме тому я хотів, щоб різдвяний дроп був створений для всієї родини, а на знімання запросив друзів, команду та маму", — розповідає Руслан Багінський.
Atelier Handmade
Sustaiable-бренд Atelier Handmade впевнений, що прищеплювати любов і повагу до природи потрібно з дитинства. Цієї осені засновниця марки Анастасія Єршова представила нову дитячу колекцію з органічного льону, над якою працювала разом з оперною співачкою Кім-Ліліан Трокслер. Лінійка отримала назву Let Me Play. "Я вже більше 10 років працюю з льоном і знаю унікальні властивості цього матеріалу, який є ідеальним і для дитячого гардеробу, – розповідає Анастасія Єршова. – Ми з Кім-Ліліан – матусі, які хочуть найкращого для своїх дітей. Саме тому для Let Me Play обрали саме цю гіпоалергенну тканину, але додали грайливі принти, які привертають увагу малечі. Виконані вони виключно з натуральних фарбників, які не шкодять дитині та планеті". Крім того, в Let Me Play доступні речі для дорослих, щоб створювати парні образи.
Nadya Dzyak
Nadya Dzyak – український бренд, відомий своїми складними фантазійними сукнями, які тепер доступні і в форматі Mini Me. Прозорі невагомі матеріали є складовою ДНК марки, які органічн вписуються і в дитячі образи. "Ідея дитячої колекції народилася у нас вже давно, адже клієнтки постійно питали про маленькі версії своїх улюблених суконь, щоб на важливі сімейні свята та події підібрати однакові образи для себе та дочок".
Etnodim
Колекція дитячих вишиванок та суконь бренду Etnidim присвячена українським казкам. В її основі чотири популярні українські казки – "Сірко", "Кирило-Кожум'яка", "Яйце-райце" та "Дівчина-тростинка". Дослідивши кожну окремо, дизайнерка марки Лілія Касянчук розробила унікальні орнаменти, що відображають ідею, образність та мораль кожної казкової історії. "З раннього дитинства і до глибокої старості у потаємних куточках нашої душі ми продовжуємо вірити у дива, посіяні в нас словами рідних. Зобразити казку на вишиванці – це один із способів закріпити в культурі образи сміливості і доброти, що так притаманні українському народу", – розповідають у бренді.
BALYKINA
Сукні Balykina обирають такі відомі дівчата як Леоні Ганне та Емілі Сіндлев, але українська марка гтова завойовувати серця вже самих юних модниць. Кілька місяців тому команда запустила окрему лінійку Miss Balykina, в якій повторила свої знакові моделі – Lucky та Rosie. Дизайнерка бренду Аліна Баликіна розповідає, що на створення дитячих суконь її надихнуло народження донечки Марії.