Культовий британський бренд повертається на модний ринок
Протягом останніх кількох років Кеті Голмс стала взірцем "скромної осінньої моди". Її стиль відрізняється продуманою простотою: злегка пом’яті пальта, об’ємні кардигани, зручні кросівки та прямі джинси, які втілюють у собі вишуканий, але не занадто формальний вигляд. Це такий собі стиль сучасної нью-йоркської жінки, яка вміє поєднувати комфортні та водночас елегантні предмети гардероба.
Останній модний вихід Кеті лише зміцнив її позиції. Зірку помітили з величезною сумкою-тоут від бренду Dune — це був несподіваний вибір, зважаючи на її попередніх фаворитів, зокрема аксесуари від брендів Khaite, Bottega Veneta чи The Row. Плетена шкіра та місткий дизайн мали настільки вишуканий вигляд, що можна було б подумати, що це аксесуар люксового сегмента. Однак ця сумка виявилася частиною нової Premium Collection саме від Dune — заснованого у 1992 році британського бренду, який останнім часом прагне розширити свою аудиторію і стати більш привабливим для модних ентузіастів з тонким смаком.
Вибір Кеті Голмс на користь Dune свідчить про зміни у стратегії бренду. Вони намагаються урізноманітнити свою продукцію і вийти на новий рівень, пропонуючи якісні речі за доступними цінами, але з преміальним накипом. Це підтверджує, що їхня нова лінія спрямована на тих, хто шукає баланс між вишуканістю і функціональністю.
Решта образу Кеті також була підкреслено стриманою: обʼємний кардиган, широкі джинси та зручне взуття на низькому ходу. Її підхід до моди залишається незмінним: мінімалізм і зручність, які відображають її впевненість у собі та гармонійну відповідність для повсякденних справ.