Хто наважиться стилізувати кросівки-лофери New Balance?
Кросівки-лофери New Balance — або "снофери" — остання новинка у світі модного взуття, яке дивує та привертає увагу головним чином через незвичайний вигляд.
В той час як ера нескінченних суперечок про Tabi від Maison Margiela (сподіваємося) наближається до кінця, на ринку з’являється новий суперник, який кидає виклик монополії пари на одвічне питання: це потворне чи розкішне взуття? Ми говоримо про лофери New Balance 1906L. Унікальний (м’яко кажучи) дизайн, універсальність і зручність роблять їх гідним наступником у дебатах. Однак, попри всі упередження, New Balance 1906L набагато менш дивні та значно придатніші для носіння, ніж ви думаєте.
Коли New Balance представив свої лофери 1906L у січні — під час Тижня моди в Парижі завдяки співпраці з Junya Watanabe Menswear — люди, зрозуміло, були налаштовані скептично. Згідно з пресрелізом New Balance, силует з'явився на світ завдяки розмові про те, що мода більше не проводить "жорстку межу між спортом і розкішшю". Разюче поєднання традиційного силуету кросівок New Balance і пенні-лоферів мало вигляд чергової спроби модного тролінгу, спроби викликати резонанс у соціальних мережах на основі карколомних контрастів, відверто непрактичного дизайну й питання: чи одягне хтось це взуття?
Є кілька очевидних причин, чому 1906L може бути достатньо привабливим варіантом взуття. Очевидно, це кросівки для життя, а не потенційна функціональна модель, як оригінальна пара 1906R, яка перетворилася з кросівок для бігу в основний елемент вуличного стилю. Зважаючи на те, що сучасні модники міняють свої круті кросівки на взуття зі шкіри, а офісні працівники та політики роблять навпаки, чи не має сенсу розробити взуття, яке опиниться прямо посередині?
Хоча лофери New Balance викликали дискусію через свою незвичайну естетику, їхній силует не такий химерний, як здавалося б на перший погляд. Зрештою, комбінування кросівок, сукні та класних костюмів існує вже багато років. Відносна нормальність цього взуття особливо очевидна в моделі коричнево-темно-синього кольору, яка більше схожа на звичайне взуття, ніж на оригінальну сріблясту версію. Тож яка саме цільова аудиторія для 1906L? Як завжди у випадку New Balance — від пенсіонерів в Огайо до супермоделей в Лондоні.