КУПИТИ КВИТКИ

7 нових театральних вистав, які варто побачити до кінця сезону

Документальна вистава про війну в Україні, пронизлива "Земля" Кобилянської в постановці Івана Уривського та новий балет Раду Поклітару.

"На прекрасному блакитному Дунаї"

26 червня, 3 липня, МЦКМ "Жовтневий палац"

Реклама.

Сучасне прочитання музики Йоганна Штрауса пропонує новий балет Раду Поклітару "На прекрасному блакитному Дунаї". "Щоб не загубитися серед безлічі балетів із власним "Прекрасним блакитним Дунаєм" я створив абсолютно нову концепцію й лібрето вистави. Водевіль, комедія положень, подружня зрада, легковажна зрадливість флірту й перевдягання, помножені на естетику сучасного танцю, — ось інгредієнти театрального делікатесу, який ми разом з артистами театру "Київ Модерн-балет" приготували для наших глядачів. Як найсерйозніше налаштуйтесь на максимально несерйозну тональність — і смачного театрального апетиту!" — зазначає Раду Поклітару

"Баланс"

27 червня, Театр драматургів

Фото: Театр ветеранів

"Баланс" — вистава за п'єсою драматургині та бойової медикині, ветеранки Аліни Сарнацької, народжена в межах драматургічної лабораторії в Театрі ветеранів. Це історія кількох звичайних незвичайних людей, які розповідають про пережите на фронті: втрати, страх, відчай і любов. Про страшне Сарнацька разом з режисером вистави Микитою Поляковим говорять із чорним гумором та іронією, але дивитися "Баланс" незручно, бо все описане — дуже близько: про те, що знайомо багатьом із нас, чиї близькі пройшли чи проходять службу.

У виставі задіяні актори Анастасія Сегеда, Максим Бурлака, Тетяна Смірнова, Марія Краснощок, Ян Гранковський.

"Королева краси"

27 червня, камерний простір Teatroom, Палац "Україна"

Студентські вистави — окреме глядацьке задоволення, і якщо ви ще не маєте такого досвіду, то варто спробувати. На камерній сцені палацу "Україна" у травні покажуть "Королеву краси" — гостру, розумну чорну комедію за п’єою ірландського драматурга і оскарівського лауреата Мартіна Мак-Дони, події якої відбуваються в 90-ті роки в Ірландії. Головний конфлікт вистави — складні стосунки егоїстичної хворої матері та хворобливо прив'язаної до неї доньки, але зрештою ця історія переростає в екзистенційну драму про самотність і внутрішній полон. Головні ролі грають студенти акторського курсу майстерні Сергія Калантая та Інни Капінос Київського національного університету театру, кіно і телебачення Карпенко-Карого — яскраві, справжні, харизматичні.

Режисер вистави — актор Національного академічного театру імені Івана Франка Павло Шпегун (відомий, зокрема, роллю Малкольма у виставі "Макбета" Уривського). Для Павла Шпегуна це режисерський дебют

"Гедда Ґаблер"

28 і 29 червня, Театр на Подолі

Авто фото — Давид Петросян (facebook.com/petrosyan.david.3)

Блискучий творчий дует режисера Давида Петросяна, відомого за виставами "Процес" у Театрі на Подолі та "Отелло" в Театрі Лесі Українки, та художниці Ольги Штейн поставив відому п'єсу Ібсена "Гедда Габлер". У версії Петросяна та Штейн, які переносять дію у богемний, декадантський, кінематографічний і водночас іронічний простір, історія Гедди Ґаблер, доньки впливового генерала, яка нудиться, шукає, закохується, але по-справжньому не може нікого любити — це історія пристрасті та бажання влади, яке руйнує.

Акторська хімія (у головній ролі — надзвичайно пластична Ольга Голдис, у ролі її чоловіка Йорґена Тесмана — Артем Атоманюк, а її коханого Ейлерта Льовборґа — Акмал Гурєзов), сценографічне рішення та стильні костюми українського бренду BAZHANE: "Гедда Ґаблер" — вистава, яку варто дивитися, аби розуміти, яким різним і пристрасним може бути український театр.

"Золотий обруч"

4 і 5 липня, Львівська опера

Фото: Василина Врублевська

Вперше за часів незалежності на оперну сцену повертається одна з найсильніших та найважливіших українських опер — "Золотий обруч" Бориса Лятошинського 1920 року, написана за мотивами історичної повісті "Захар Беркут" Івана Франка. Події повісті відбуваються в XIII столітті в Україні та розповідають про боротьбу карпатського племені проти нашестя монголів, проте режисер вистави, зірка українського театру Іван Уривський не робить історичну реконструкцію, а разом з художницею з декорацій та костюмів Дарією Білою пропонує умовний всесвіт: події розгортаються в студентському амфітеатрі, де група людей слухає лекцію про історію України, поступово перетворюючись на героїв опери.

У постановці Уривського та Львівської опери "Золотий обруч" — видовищна, динамічна, жива, сучасна та делікатна опера — і, безумовно, одна з головних культурних подій цього літа.

"Норовлива донька"

10 липня, Національна опера, Київ

"Норовлива донька" поставлена за хореографією легендарного британського балетмейстера сера Фредеріка Аштона. Червнева премʼєра цього балету — яскравий зразок британської балетної школи, який зберігає актуальність і сьогодні.

На українській сцені виставу здійснив балетмейстер-постановник Жан Крістоф Лесаж у співпраці з диригентом-постановником Віктором Олійником, заслуженим артистом України. Разом вони створили динамічну й теплу історію про Лізу — дівчину, яка прагне кохання, а не вигідного шлюбу, і готова боротися за власний вибір.

"Земля"

30 і 31 липня, 1 і 2 серпня, Театр Лесі Українки

Після прем'єри "Золотого обруча" у Львові невтомний Іван Уривський взявся за постановку повісті "Земля" Ольги Кобилянської. Історія про родину, зраду, братовбивство і любов — вічно актуальна в інтерпретації Уривського. Ця вистава була поставлена на початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну у Національному Каунаському драматичному театрі, а тепер Іван переносить постановку вже з іншим складом на сцену київського Театру імені Лесі Українки.

У виставі задіяні Олександр Рудинський, Марія Рудинська, Анатолій Ященко, Олена Стефанська, Сергій Детюк та інші актори.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.