КУПИТИ КВИТКИ

Найцікавіші бренди на 30-му салоні дизайну та декору Maison & Objet у Парижі

Тиждень дизайну вже традиційно відкриває новий культурний сезон у Парижі. Протягом 10 днів у межах Paris Design Week у місті проходитимуть мистецькі конференції, воркшопи, дні відкритих дверей у артпросторах та галереях, а також 30-та, ювілейна, виставка Maison & Objet. Тема цьогорічної виставки — Terra Cosmos, що символізує гармонійне поєднання земних та космічних елементів. Ця концепція покликана відобразити сучасні тенденції в дизайні, де природні матеріали та форми поєднуються з футуристичними та інноваційними підходами. Своїми враженнями з салону з vogue.ua поділилася експертка у fashion-ретейлі Маруся Коваль.

ADU

Бельгійці цього року стали відкриттям для мене — саме вони представили одні з найсильніших стендів. Бренд ADU спеціалізується на створенні меблів та предметів інтер’єру з використанням екологічно чистих матеріалів. Їхні вироби вирізняються мінімалістичним дизайном та увагою до деталей. В ADU створюють функціональні та естетично привабливі предмети, які гармонійно вписуються в космічну тему виставки.

Реклама.

ADU
ADU

На стенді команда бренду представила свій унікальний продукт під назвою Moon — світильник, що відтворює справжній рух Місяця. Він слідкує за фазами Місяця в реальному часі, створюючи унікальну атмосферу в приміщенні. Головна ідея — позбавити людей контролю за природним явищем (через відсутність функції вибору режимів освітлення) й надати, натомість, можливість спостерігати за ним.


Sisyphus Industries

Sisyphus Industries — іще одна бельгійська компанія, яка заслуговує на увагу. Бренд відомий своїми кінетичними артстолами, які поєднують мистецтво, технології та дизайн. Їхні предмети використовують металеву кульку, яка рухається у піску, створюючи візерунки. Цей процес контролюється роботом, який називається Sisbot. Бренд був заснований Брюсом Шапіро, який понад 30 років досліджує рух як засіб художнього вираження й експонує свої роботи в музеях по всьому світу. Sisyphus Industries пропонує можливість кастомізувати свій досвід за допомогою додатку, де можна обирати кольори підсвітки, музичне супроводження, швидкість руху, а також власноруч створювати візерунки.

Sisyphus Industries
Sisyphus Industries

THE SERAX

На Maison & Objet бренд THE SERAX представив кілька нових колекцій, які відображають їхній унікальний підхід до дизайну та декору. Колекція Out of Lines створена у співпраці з артгрупою Uncharted. Ця лінія столового посуду натхнена природними формами, наприклад, оливками, і вирізняється органічними та плавними лініями. Друга колекція була розроблена в колаборації з данським архітектором Thijs Prinsen і включає в себе світильники простих і чистих форм, що підкреслюють сучасний стиль в інтер'єрі.

THE SERAX
THE SERAX

Mademoiselle Jo Design

Бельгійська студія Mademoiselle Jo Design, заснована дизайнеркою Жоан Бебронн, пропонує елегантні та поетичні предмети інтер’єру, що поєднують сучасний дизайн із традиційними ремеслами. Їхні колекції включають меблі, освітлення та аксесуари, виготовлені з натуральних матеріалів, як-от дерево, сталь та шкіра. Центром колекції є підвісні світильники пастельних відтінків у формі дзиґи.

Mademoiselle Jo Design
Mademoiselle Jo Design


AP Collection

Стенд AP Collection не залишив жодного відвідувача виставки байдужим. Бельгійський бренд пропонує ексклюзивні стільці, лави та вази, що виготовляються вручну та вирізняються унікальним дизайном, а саме величезною кількістю плюшевих іграшок та порцелянових тварин, що прикрашають їхні декоративні об’єкти. Не дивно, що саме ця колекція стала джерелом вірального контенту в соцмережах.

Маруся Коваль на стенді AP Collection
Маруся Коваль на стенді AP Collection


MOLO

Але не тільки бельгійці демонстрували на виставці креативні рішення у дизайні та архітектурі. Канадський бренд MOLO представив гнучкі та модульні меблі, які легко адаптуються до будь-якого запиту. Їхні стільці, столи та перегородки, виготовлені з екологічно чистих матеріалів, швидко збираються та розбираються і здатні створювати різноманітні простори, від воркшопів до мітинг-румів.

MOLO
MOLO

101 Copenhagen

101 Copenhagen — данський бренд, заснований у 2017 році, який швидко завоював популярність завдяки своєму унікальному підходу до дизайну. Бренд спеціалізується на створенні меблів, освітлення та аксесуарів, що поєднують скандинавську естетику з японськими традиціями. Їхні вироби вирізняються мінімалістичним дизайном та органічними формами. Особливої уваги заслуговує колекція Ghost Series, яка включає люстри та світильники, що поєднують світло та скульптурні форми.

PULPO

Pulpo — німецький бренд, відомий своїми яскравими та креативними предметами інтер’єру. Вони співпрацюють з провідними дизайнерами, зокрема Себастьяном Херкнером, щоб створювати унікальні меблі та об’ємні предмети освітлення. На цьогорічній виставці Pulpo святкує 10-річчя своєї серії ODA, представляючи нові та унікальні видання цієї колекції.

Ooumm, Assouline та REKAVA

Категорія ароматичних свічок запам’яталася трьома іменами: французьким брендом Ooumm, який майстерно працює з каменем та мармуром, використовуючи їх як тримачі та підставки; видавництвом Assouline, яке тепер планує ментально "переміщати" нас у казкові міста світу не тільки через travel-серію своїх книжок, але й за допомогою колекції свічок із символічними ароматами; а також українським екобрендом rekava, який створює контейнери для своїх свічок із кавової гущі, перетворюючи продукт на біорозкладну ємність. Цікаво, що з кожною свічкою в подарунок іде насіння квітів, які можна вирощувати у тому ж контейнері. Їхні аромати окремо заслуговують на увагу. Чого вартий аромат молока, печива, кави або каштанів, присвячений Києву.

REKAVA
REKAVA

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.