До списку "найгарячіших продуктів" Lyst за перший квартал 2024 року потрапили мандаринові плавки Miu Miu та прикрашені кристалами туфлі Мері Джейн від Alaïa. Однак серед усього цього різноманіття модних трендів справжньою несподіванкою став успіх куртки Detroit від Carhartt WIP. Цей культовий предмет посів п’яте місце в рейтингу популярності, а кількість пошукових запитів на нього зросла на 410%. Рік по тому куртка Detroit все ще залишається незамінним елементом гардероба модних інсайдерів.
Ця куртка також стала головним акцентом колаборації Carhartt та Sacai, представленої на чоловічому показі Sacai осінь-зима 2025/2026 — це вже третій сезон співпраці двох брендів. У цій колекції були представлені об'ємні та скульптурні версії куртки, які отримали визнання серед модної спільноти.
Куртка Detroit заснована на класичних дизайнах американського бренду Carhartt, що був заснований у 1889 році. Переосмисленою як сучасний базовий елемент, вона стала частиною колекції Carhartt WIP (Work In Progress), створеної Едвіном Феєм. У 1994 році Фей став ексклюзивним дистриб'ютором Carhartt у Європі, а у 1996 році випустив першу колекцію WIP. Куртка виготовлена з міцної тканини Dearborn Canvas, має вельветовий комір та золотисту фурнітуру — вона створена для того, щоб її можна було носити протягом багатьох років.
Під керівництвом Фея Carhartt WIP об’єднує утилітарний дизайн і стритстайл, і куртка Detroit — один із найкращих прикладів цього поєднання. Бренд Carhartt вже був популярний серед гіп-гоп-культури наприкінці 1980-х років, а у 1990-х роках підрозділ WIP став символом творчої спільноти, здобувши популярність серед музикантів та художників. У 1995 році куртку можна було побачити в культовому фільмі "Ненависть" режисера Матьє Кассовіца, а у 1997 році Carhartt WIP запустив власні скейтборд та BMX команди. Завдяки співпраці з різними партнерами Carhartt WIP перетворився на платформу, яка випускає музичні проєкти, радіостанцію та журнал Rugged, ставши більше спільнотою, ніж звичайним брендом одягу.
Сьогодні речі Carhartt WIP — це символи стилю та культури, створені під керівництвом Фея. Якщо прогулятись вулицями Лондона чи Нью-Йорка, то можна побачити жовті логотипи бренду, що виглядають з кишень штанів та курток. Куртка Detroit — одна з найпопулярніших речей в асортименті бренду, і її часто можна зустріти в міському середовищі.
Тренд на barn jacket, започаткований Джонатаном Андерсоном у колекції Loewe весна-літо 2023 та підтриманий Міуччею Прадою в сезоні весна-літо 2024, викликав широку хвилю популярності серед поціновувачів моди. Проте багато хто обрав куртку Detroit від Carhartt WIP як більш витривалу та позачасову альтернативу. Попит на утилітарний верхній одяг може зменшитися з часом, але ця куртка залишається актуальною поза модними тенденціями. Досвідчені покупці обирають вінтажні та попередньо вживані версії, що лише додає їй цінності та унікальності.
За матеріалом vogue.co.uk