15 жовтня — Всесвітній день боротьби з раком грудей. Його мета — звернути увагу жінок на фактори ризику, розказати про методи профілактики та важливість ранньої діагностики, адже цей вид онкології не тільки один із найбільш розповсюджених, а й дуже добре вивчений. Статистика говорить, що якщо діагноз поставлений на першій стадії, то одужують більше 95% жінок. Щороку до цього дня долучаються десятки брендів зі своїми благодійними ініціативами які допомагають підвищити обізнаність та зібрати кошти для боротьби з цією хворобою. Розповідаємо, як допомагають індустрій моди та краси цього року.
Ralph Lauren
Вже 25 років американський бренд Ralph Lauren підтримує "рожевий" жовтень і робить все можливе для підвищення обізнаності про рак грудей. 2025-й не став виключенням — марка представила капсульну колекцію, в якій основним став рожевий колір. 25% від продажу колекції буде направлено у благодійний фонд Pink Pony, а з продажів спеціальної бейсболки Ralph Lauren передасть 100% прибутку на благодійність.
Revitalash
Цього місяця бренд REVITALASH® COSMETICS об'єднався з українськими бізнесами MEDSPACE та LADY DI, щоб поділитися спільними ініціативами та нагадати, як важливо регулярно перевіряти жіноче здоров’я: самообстеження — раз місяць, УЗД — раз на рік, мамографія — раз на два-три роки. У ході спільної ініціативи було створено гайд "Самообстеження молочних залоз" та посібник "Як уберегти себе від раку молочної залози". Аби кожна жінка знала, як стежити за своїм здоров’ям.
REVITALASH® COSMETICS — бренд №1 у світі з догляду за віями та бровами, створений лікарем-офтальмологом для своєї дружини, яка боролася з раком молочної залози. Сьогодні Revitalash не лише допомагає жінкам зберігати красу, а й підтримує фонди по всьому світу, передаючи частину прибутку на допомогу пацієнткам із раком грудей.
Sézane
Французький бренд Sézane — один із найпослідовніших у своїй боротьбі з раком молочної залози завдяки ініціативі "Рожева середа". Цього місяця марка передає 100% прибутку від продажу теплих шарфів Louise у Фонд дослідження раку серед жінок (WCRF).
Good People
Estée Lauder
NORBA
Український спортивний бренд NORBA та Method.Clinic у рамках Breast Cancer Awareness Month нагадують жінкам про важливість регулярних обстежень і турботи про себе. До 15 листопада діє знижка 50% на УЗД молочних залоз при будь-якій покупці NORBA.
Щоб привернути увагу та підкреслити важливість турботи про себе, бренди запросили до співпраці художницю Ольгу Чикало, яка у своїй практиці досліджує форму й тілесність. Спеціально для проєкту мисткиня створила чуттєвий малюнок — жіночу фігуру, намальовану м’якими рожевими лініями, що символізує ніжність, силу й підтримку.
