Як сучасні б’юті-бренди одночасно піклуються про планету та нашу шкіру
З року в рік екологічна ситуація на планеті погіршується, і ми відчуваємо це на шкірі — сухість, лущення, почервоніння, передчасне старіння та інші зміни пов’язані, зокрема, із забрудненим повітрям та водою. Свідомі бренди та компанії роблять кроки для адаптування виробництв до потреб екології, а деякі бренди, яких поки одиниці, вже не просто виготовляють безпечну для планети продукцію, а й створюють повноцінні екосистеми, щоб скоротити викид вуглецю та вбезпечити Землю і людей від занепаду. До Всесвітнього Дня Землі, який відмічають 22 квітня, vogue.ua спільно з [comfortzone] занурились у питання екологічної свідомості й на прикладі бренду розповідають, як створювати доглядову косметику та піклуватися про планету одночасно.
Думати про людей та світ
Якісний сталий підхід до виробництва косметики можливий лише за умови, коли екологічні цінності є в ДНК бренду — з початку заснування або набуті впродовж років роботи над собою. Так, починаючи з 1996 року, — моменту заснування [comfortzone] — вже протягом 25 років бренд дотримується та інтегрує у свою роботу три основні умови: науку, ефективність і сталий розвиток.
І якщо потрібне якесь підтвердження екологічної душі бренду, то [comfortzone] у складі DavinesGroup має сертифікацію B Corp, яка свідчить про відповідність найвищим стандартам соціальних та екологічних показників, публічної прозорості та юридичної підзвітності для досягнення балансу між прибутком та екологічністю. Простими словами — бренд є частиною однієї з найекологічніших компаній світу.
Головний продукт [comfortzone] — доглядова косметика для шкіри. Науковий підхід для її виробництва ґрунтується на фармакогнозії — вивченні рослин та їхніх корисних якостей. Хтось може назвати це народною медициною, коли насправді це найбільш якісний та природний підхід до піклування про здоров’я шкіри. У Пармі, в Італії, у бренду є власний ботанічний сад із промовистою назвою ComfortZoneVillage, де вирощуються, досліджуються й використовуються у виготовленні косметики понад 6000 рослин. Сироватка-бестселер SublimeSkinIntensiveSerum, яка сприяє синтезу колагену та захищає тон шкіри від подразнень, народилася саме тут.
І коли вже зрозуміло, що така косметика не містить парабенів, барвників, інших агресивних сполук, є дерматологічно тестованою і повністю безпечною для вживання (веганами в тому числі), приємно шокує те, що одразу біля ComfortZoneVillage розташовується науковий центр, де вивчають зменшення викиду вуглецю й активно очищують простір навколо ботанічного саду від нього ж. І нагадаємо — шлях до такого прояву екологічної свідомості тривав 25 років і триває досі.
Просувати філософію екологічності в корпоративній культурі
Як ще вкласти цінність піклування про ресурси планети в працівників компанії, якщо не розробити повноцінну корпоративну культуру, яка буде не просто ДНК бренду, а стане ДНК кожного, хто в ньому працює? Саме цим шляхом пішли у DavinesGroup. І — побудували сучасний екологічний офіс DavinesVillage, де про культуру любові та турботи про планету наголошує буквально кожна деталь.
Електроенергію тут отримують завдяки сонячним батареям, освітлювальні системи LED дозволяють економити понад 60% енергії, у порівнянні зі звичайними лампочками, а геотермальна система охолоджує та нагріває будівлю без викидів вуглецю.
Звісно, тут не місце одноразовому посуду та пляшкам — кожен працівник має власну пляшку та постійний доступ до чистої питної води. Що ще? Сортування сміття, робочі поїздки виключно на електрокарах, використання лише eco-friendly-канцелярії та інших важливих у побуті речей. А ще тут співпрацюють з локальними постачальниками їжі — фермерами, м’ясними та рибними лавками тощо, і ви не знайдете одноразових пакетиків чаю та кавових капсул.
Для проведення заходів компанія обирає локації, які сповідують ті ж екологічні цінності, а для переміщення працівників та гостей використовують каршерінг та інші логістичні лайфгаки, щоб зменшити викид вуглецю.
І коли ваше робоче життя (а на роботі ми проводимо чи не 90% часу) настільки насичене піклуванням про планету, складно не зробити це звичкою, а потім і образом життя.
Робити якісний продукт
Екологічна активність компанії проявляється й у виробництві засобів для догляду. Як зауважує бренд-директорка [comfortzone] в Україні Олеся Божко, просто "не шкодити" планеті вже замало. Підприємства мають бути свідомими у виробництві й своєю діяльністю позитивно впливати на навколишнє середовище. "Можна зважати на багато різних пунктів, але головне, це як влаштоване саме виробництво, як багато відходів генерує і що з ними потім роблять. Як і де вирощують сировину та які матеріали використовують для пакування", — пояснює Олеся Божко.
Вкотре хочеться згадати про виробничий завод бренду у Пармі, який є вуглецево-нейтральним, та про прагнення [comfortzone] взагалі стати виробництвом з нульовими чистими викидами. Також бренд приєднався до Цілей сталого розвитку ініційованого ООН й звітує по 17 пунктам, до яких належить зокрема боротьба зі зміною клімату, сталий розвиток міст та громад, доступ до води, освіти та медицини.
І як до такої місії ставляться клієнти бренду? Звісно, з повагою. Й продовжують користуватися засобами компанії навіть у складні часи. Щоб врятувати шкіру від стресу у [comfortzone] є три лінійки, на які радить звернути увагу особисто бренд-директорка Олеся Божко.
"Перш за все, SKINREGIMEN — унісекс-колекція унісекс колекція для зниження рівня кортизолу, корекції та профілактики вікових змін, до того ж колекція має неповторний натуральний аромат з нотами ялівцю, палісандрового дерева та копаху, який нагадує прогулянку в лісі та дарує відчуття бадьорості", — радить Олеся.
Далі – колекція HYDRAMEMORY. Вона базується на технології Адаптивного зволоження, використовує біом міметичні текстури, які максимально сумісні зі шкірою та забезпечують максимальне проникнення біоактивних інгредієнтів, та здатна задовольнити потреби будь-якого типу шкіри й в будь-яких кліматичних умовах.
І остання – TRANQUILLITY™. "Ця лінійка стане частиною піклування про ментальне здоров’я. До складу входить спеціальна ароматична композиція з ефірними оліями, яка здатна впливати на нашу лімбічну систему та дарувати відчуття спокою та глибоко релаксу", — розповідає Олеся.
Мати свідомих споживачів
Коли компанія робить, здається, неможливе для захисту планети від забруднень, цього хочеться навчитися і нам — споживачам. А на що ми й можемо вплинути, так це на свідомий підхід до вибору косметики та її використання.
Юлія Шопяк, бренд-тренерка [comfortzone] в Україні, пояснила, яким крокам варто слідувати для екологічно свідомого догляду за шкірою:
З самого початку обирати лише ті засоби, які відповідають вимогам екологічно свідомої організації виробництва. Це можна легко перевірити на сайті виробника.
Свідомо обирати лише ті засоби, які потрібні саме вашій шкірі — для цього може знадобитися консультація фахівця. Такий підхід вбезпечить від покупки десятків баночок, які просто стоятимуть на поличці.
Для вмивання обирати засоби які при змиванні, потрапляючи в довкілля, не шкодять йому — варто уникати засобів, які сильно піняться, з лаурилсульфатом у складі. Обирайте засоби для вмивання, які виконують одразу декілька функцій: наприклад, демакіяж та очищення, не змінюючи ph шкіри, що звільняє від етапу тонізації. І ще важливий момент біодеградування засобу в навколишньому середовищі — це під силу лише натуральним засобам. Найбільш екологічними є бальзами та желе для вмивання і гідрофільні олії.
Шкіру очищувати варто не більше двох разів на день, а воду вмикати безпосередньо для вмивання.
Під час відпочинку біля води та купання варто використовувати лише засоби з безпечними хімічними фільтрами SPF, які не створюють плівку на поверхні води, пропускаючи світло і не впливають на океанічне біорізноманіття.
Ароматизатори в засобах мають бути натурального походження, тоді вони не токсичні для організму й біодеградують без шкоди природі.
Щоб зменшити викид пластику, обирайте засоби зі змінними частинами — це зменшить кількість пластикових відходів та зекономить гроші.
"Ми маємо два доми — наше тіло і нашу планету, тому маємо безперервно і з любов’ю піклуватись про них", — наголошує Олеся Божко, бренд-директорка [comfortzone] в Україні.
Офіційним представником бренду Comfortzone в Україні є компанія Alfa Medical&Spa Development.