До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Віртуальні парфуми: beauty-бренди опановують NFT

Beauty-бренди, серед яких гіганти Givenchy та Byredo, опановують NFT-всесвіт.

Фото: Cara Stricker

NFT можуть стати для б’юті-бізнесів новим інструментом, який вирішує багато завдань, від підвищення впізнаваності бренду в цифровому просторі до нових джерел доходу. Це може також бути інструментом заохочування покупців. У грудні минулого року L'Oreal Paris запустили NFT-кампанію на підтримку жінок у цифровому мистецтві. Крім того, бренд рекламував нову червону помаду через NFT: три жінки-мисткині розробили різні зображення, що уособлюють концепцію червоного кольору. А бренд косметики NYX розпочав NFT-активність у межах святкування Pride-month – випустив серію аватарів з різними функціями та зовнішнім виглядом.

Реклама
Byredo

Парфумерний бренд Byredo об’єднав зусилля з цифровою студією RTFKT, що створює NFT-продукти. В межах ініціативи Alphameta вони працюватимуть над створенням аромату для метавсесвіту. Аромат міститиме 26 елементів – стільки літер в англійському алфавіті. Кожен відповідатиме одній з властивостей людини, від гармонії до наївності та доброти. Покупцям надано свободу кастомізувати парфум, вибираючи інгредієнти самостійно. "Один аромат не може віддзеркалити віртуальний світ метавсесвіту, тому ми розробили кілька елементів, які клієнти можуть поєднувати на своє бажання, щоб створити щось унікальне", – каже засновник і креативний директор Byredo Бен Горхем.

Нагадаємо, 1 червня стало відомо, що група компаній PUIG (куди входять, зокрема, Carolina Herrera, Nina Ricci, Penhaligon's, Charlotte Tilbury Beauty) купила Byredo та доєднала до власного портфеля. Бен Горхем лишився креативним директором.

Givenchy

Givenchy Parfums вийшли в метавсесвіт з метою підтримати LGBTQIA+. Нагадаємо, триває місяць прайду. Отже, цього року бренд вирішив об’єднатися з власником лондонської галереї Амаром Сінгхом і колективом художників Rewind, щоб створити цифрове мистецтво. Кажуть, це уособлює цінності Дому, який поєднує нестримну творчість та інновації, що йдуть рука в руку з повагою та інклюзивністю.


Віртуальні витвори будуть доступні на платформі Veve обмеженою серією в 1952 примірники. Після продажу вторговані кошти повністю передадуть асоціації Le MAG Jeunes (Рух за утвердження молодих геїв, лесбійок, бі та транслюдей, французьку асоціацію, засновану в Парижі в 1985 році).

Мистецький твір під назвою "Pride", що його створили Rewind Collective для Givenchy Parfums, являє собою серію анімованих портретів, що символізують різноманітність, утвердження ідентичності та боротьбу за рівні права, у кольорах Веселкового прапора. Автори в такий спосіб висловлюють підтримку різноманітної, інклюзивної краси.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.