До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ксенія Шнайдер стала амбасадоркою бренду косметики [ comfort zone ]

Українська дизайнерка, співзасновниця етичного модного бренду Kseniaschnaider Ксенія Шнайдер стала амбасадоркою косметичного бренду [ comfort zone ].

Реклама

Італійський професійний бренд космецевтики [ comfort zone ], що належить відомій Davines Group, та українська екодизайнерка й інфлюенсерка Ксенія Шнайдер оголосили про співпрацю. Мета – популяризувати екологічне свідоме споживання, а також просувати ідею свідомого піклування про себе та розповідати про важливість здоров'я шкіри.

Мета, яка об'єднала найвідомішу українську sustainable-дизайнерку Ксенію Шнайдер, та італійський бренд [ comfort zone ], – бути творцями життя через красу, етику та сталий розвиток. Бренд Kseniaschnaider, колекції якого охоплюють жіночий і чоловічий одяг та аксесуари, заснувало подружжя Ксенії й Антона Шнайдерів у 2011 році. Вони працюють з переробленим й upcycle-денімом. Бренд розробив власний спосіб перероблення відходів текстилю у джинсове хутро. За рік KSENIASCHNAIDER виробляють близько 3000 перероблених предметів, що становлять близько 70% кожної колекції. Кожна перероблена позиція складена індивідуально, тож єдина та своєрідна.

"Мені дуже імпонує філософія та естетика [ comfort zone ], – каже Ксенія, яка познайомилася з засобами бренду понад рік тому. Тоді вона почала користуватися деякими засобами, поступово збільшуючи їхню кількість на поличці у ванній. – Я вірю, що наше партнерство зможе привчити більше жінок до свідомого ставлення до власної зовнішності у такий спосіб, щоб це не шкодило довкіллю. Адже любити треба не тільки себе, а себе у цьому світі – піклуватися про природу так само, як і про власну шкіру".

В основі засобів [ comfort zone ] — рослинна хімія і чисті наукові формули. Вони функціональні, ефективні та безпечні як для шкіри, так і для довкілля. Davines Group – піонери у sustainable beauty. Компанія однією з перших обладнала виробництво відновлювальними джерелами енергії, використовує перероблені матеріали для пакування та біопластик, формули для косметичних засобів мають найвищу концентрацію чистих біологічно активних інгредієнтів рослинного походження та не містять шкідливих для шкіри та довкілля речовин.

Davines Group вірять у можливість поєднання високої продуктивності та свідомого використання ресурсів та обрали шлях Benefit corporation (B corp), бути бізнесом, як силою добра, і створювати краще життя для всіх, з ким співпрацюють, для працівників компанії та клієнтів, через етичні взаємодії та соціальні ініціативи.

Щороку компанія звітує за 17 пунктами сталого розвитку ООН, покращує свої результати щодо впливу на довкілля та працівників компанії, має сертифікацію Plastic Neutral та розвиває багато різноманітних екологічних проєктів у всьому світі.

Нагадаємо, восени 2021 року Kseniaschnaider зняли лукбук, де моделі позували без макіяжу та укладання.

Фото: @andrew.greyy
Концепція та стиль: @nemchenko.online
Макіяж: @rymakova
Зачіски: @pavellotnik
Засоби: @comfortzoneskin_ukraine

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.