До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сучасний підхід: дебютна весільна колекція 16Arlington

Не дивно, що весільний одяг завжди був частиною генерального плану бренду 16Arlington. Відтоді як у 2017 році бренд увірвався на лондонську модну арену, його творці стали свідками того, як деякі наречені дедалі частіше вибирають сукні 16Arlington, які оспівують романтику й естетику гучних вечірок водночас, щоб вимовити заповітне "Так". Тепер, коли тенденція до мікровесіль продовжує набирати обертів, засновники марки Федеріка Кавенаті і Марко Капальдо запустили свою дебютну весільну капсулу, створену спеціально для наречених, які ставлять харизму вище від умовностей.

16Arlington

Вихідною точкою для створення колекції, що складається з 20 образів, стало запитання: "У чому наречена 16Arlington якнайкраще розважиться на весіллі?" — пояснює Кавенаті. "Ми проєктуємо вечірки, і це вечірка на все життя", — зазначає дизайнерка. Бренд запропонував всілякі сучасні варіанти для наречених: мінісукні з лелітками, обтислі комбінезони в стилі 1990-х, елегантні костюми-трійки, коктейльні сукні на тонких бретельках, а також удосталь пір’я. Капсульна весільна колекція буде доступна на офіційному сайті бренду та сайті ритейлера Matchesfashion.

Реклама
16Arlington
16Arlington

"Наш намір полягає в тому, щоб взятися до створення весільного одягу так само, як ми створюємо колекції прет-а-порте", — пояснює Кавенаті. Лукбук із зображенням "чотирьох дівчат неоднозначного складу, які можуть бути коханками, найкращими подругами або сестрами" створений для того, щоб наречені почувалися вільними носити все, що вони хочуть, у свій знаменний день. Ціна також приваблива. "Ми хотіли, щоб колекція була інклюзивною в усіх сенсах цього слова", — стверджує Капальдо.

16Arlington
16Arlington

"Ми давно мріяли випустити весільну колекцію, а з огляду на те, як змінюються вподобання дівчат щодо власного весільного образу, ми відчули, що це ідеальний час для створення весільної капсули в стилі 16Arlington. Ці зміни у сприйнятті вінчальних образів спонукали до зміни естетики весільного вбрання. Дедалі більше дівчат стали робити ставку на користь позачасових дизайнів, які можна носити після заходу знову й знову, і це те, що ми хотіли запропонувати нашим клієнтам у нашій крамниці".

16Arlington

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.