Справити враження: як Тімоті Шаламе повертає стиль емо на червоний хідник
Тімоті Шаламе завжди знає, як справити враження. Особливо, коли справа стосується вибору вбрання для світських заходів. Хто може забути футуристичні брошки Cartier, які він надів на прем’єру "Дюни", чи сріблястий костюм Haider Ackermann на прем’єрі фільму "Король"? Однак актор по-особливому продемонстрував креативний підхід до моди саме під час промотуру свого останнього фільму "Цілком і сповна", в якому він возз’єднується з режисером "Називай мене своїм ім’ям" Лукою Ґуаданьїно для екранізації історії про пару канібалів.
На прем’єру фільму у Венеції у вересні Шаламе вдягнув одне зі своїх найсміливіших убрань — червоний комбінезон з оголеною спиною з мерехтливого криваво-червоного атласу, що створив його друг та улюблений дизайнер Гайдер Акерманн. Для дебюту стрічки на BFI London Film Festival у жовтні він надів кольє Vivienne Westwood, що складається зі срібних "кісток", інкрустованих діамантами. Так, Тімоті Шаламе вкотре засвідчив, що вміє вибирати прикраси, що якнайкраще увиразнять не лише його вбрання, а й тематику фільму, який він представляє.
На фотосесію напередодні міланської прем’єри фільму актор прибув у ще одному образі, який віддає належне кровожерливій природі його останнього проєкту. У сірому светрі Vivienne Westwood, вкритому сердечками й фірмовим логотипом бренду у формі кулі, у поєднанні з чорними шкіряними штанами й черевиками в тон, Шаламе мав абсолютно вампіричний вигляд. Якщо його вбрання навіює спогади про емо-культуру середини нульових, це, ймовірно, і була його мета. Але справжньою зіркою цього образу став чокер Vivienne Westwood з акуратно розміщеними кісточками, які утримували нитки блискучих перлин разом.
Пізніше того дня Шаламе прибув на італійську прем’єру "Цілком і сповна" в смугастому топі без рукавів з розкішним нагрудним декором, знову в шкіряних штанах і в елегантних лакованих черевиках із золотою пряжкою. Як не дивно, Шаламе надів блискучі прикраси з білого золота Cartier. Схоже, актор повертає в моду емо-стиль і віддає перевагу максималістським чоловічим прикрасам, — і робить він це найвишуканішим способом. Назвемо цей стиль — канібал кутюр.