Від творців Vetements: Гурам Гвасалія запустив новий бренд
Vetements, впливовий бренд люксового вуличного одягу, відомий тим, що переписує правила моди (або тролить покупців за допомогою толстовок за 1000 доларів залежно від того, кого ви запитаєте), розкрив свій великий "таємний проєкт" — новий бренд, у якому мало голосних, але багато предметів.
Компанія Vetements запустила новий позагендерний бренд під назвою VTMNTS з амбітним маніфестом, у якому йдеться про "революцію" та переосмислення традиційної розкоші для наступного покоління. Це лейбл, націлений на дискредитацію модних стандартів.
"Назву бренду ретельно обмірковували й вибирали, щоб показати, що справа не в імені, а в одязі, який ви шиєте, — ідеться в заяві лейбла. — Ми хочемо, щоб наш клієнт знав коріння VTMNTS, оскільки важливо пишатися джерелами".
Приймемо за щиру правду. Гурам Гвасалія, співзасновник і головний виконавчий директор Vetements, сказав, що хоче кинути виклик пануванню модних конгломератів, створивши багатовимірну платформу для молодих талантів. Названий Фондом сім’ї Гвасалія, VTMNTS забезпечуватиме технічний розвиток, виробництво, ланцюжок постачання, поширення та фінансову підтримку.
"Молоді бренди регулярно з’являються на модній арені, але вони отримують крихти, які падають зі столів господарів. Ось чому ми вирішили почати невелику революцію і запустити бренди, які гратимуть у нову гру й гратимуть у цю гру за новими правилами", — ідеться в заяві.
Бренд VTMNTS орієнтований на вимогливих молодих клієнтів з акцентом на непідвладну часові розкіш. У той час як Vetements, заснований у 2014 році, і його співзасновник Демна Гвасалія, на думку багатьох, започаткували тенденцію вуличної моди, VTMNTS виступає як стриманіша компанія.
Класично скроєні штани з традиційної тканини — верблюжої вовни або сірої тканини в тонку смужку — стали основою багатьох образів. Крім того, дуже варіювалися моделі топів: від светрів з інтарсією в стилі нормкор до яскравих водолазок без рукавів з відповідними вечірніми рукавичками.
Стилістично колекція являла собою широкий діапазон речей, починаючи від вишуканих костюмів і кравецьких пальт до спортивних костюмів з пишними нейлоновими куртками або розкльошеними штанами з бічними кнопками.
У новому бренді заявляють, що одяг виготовлений відповідно до високих стандартів якості й слугуватиме довгі роки. "Наша мета — дати молодому крутому поколінню таке ж відчуття якості, яке Hermès дає своїй досвідченій клієнтурі", — ідеться в повідомленні. Наприклад, сонцезахисні окуляри VTMNTS зроблено з чистого білого й жовтого золота, якщо вірити етикетці.
Правда все це чи чергова витівка родини Гвасалій, ми дізнаємося тільки тоді, коли одяг з’явиться в крамницях.